Tältä näytti areena perjantaina. Naapurin foorumilta napattu kuva
Tänään jäädytettiin kenttää.
Varsinkin ku liput ei oo vieläkään myynnissä eikä ainakaan mun tiedossa,milloin tulee edes myyntiin.Kun tuota kuvaa katselee niin tulee epäuskoinen olo siitä että tuolla pelattaisiin liigapeli 1,5kk päästä
Tuleeko sinne 26m vai 28m leveä kaukalo?
Tällä tai ensi viikolla pitäisi tulla liput myyntiin.Varsinkin ku liput ei oo vieläkään myynnissä eikä ainakaan mun tiedossa,milloin tulee edes myyntiin.
Jotain ongelmahuhuakin liikkeellä, jotka tosin jätän omaan arvoonsa.
Niinhän ne on sanoneet. Luulis sillon et päivämäärä on jo tiedossa, mut ei vaan ole.Tällä tai ensi viikolla pitäisi tulla liput myyntiin.
Niitä on saanut jo päättää ennen tämän kauden alkua jo.Varmaan siellä ensin katsellaan uudet kausikorttipaikat noille, joiden istumapaikat on muuttuneet seisomapaikoiksi tuon muutoksen myötä ja sitten laitetaan liput myyntiin, uskoisin.
Juu mutta mikäli kausaripaikat ovat olleet ns "D2, rivit 1-6" niin niille täytyy löytää uudet paikat nyt kun seisomakastomoa on päätetty laajentaa.Niitä on saanut jo päättää ennen tämän kauden alkua jo.
Voipi olla, tai sitten suunnitelma on ollut alunperinkin tehdä seisomakatsomo kaukalolle asti. Tälläisen pohjakuvan näin itse joskus.Juu mutta mikäli kausaripaikat ovat olleet ns "D2, rivit 1-6" niin niille täytyy löytää uudet paikat nyt kun seisomakastomoa on päätetty laajentaa.
Itselle kävi juurikin näin.Sain myös tietoa, että nyt menee osa kausareista uudelleen järjestelyyn. Joillekin saattaa puhelin soida Lippupisteen toimesta vielä tämän päivän aikana.
Samma här.Itselle kävi juurikin näin.