• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo yhdeksättä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Nokia Arena

NEIPA

Tulokas
Yläkerrasta saa kyllä ihan hyvin kaljaa ja ruokaakin, vaikka itse syön yleensä ennen peliä alakerrassa friends and burgerissa tai Maltissa joskus. Saa kahviakin, mutta en tajua, miten ei saa pehmistä. Juuri noissa loppuunmyydyissä peleissä hirveä runnominen että pääsee alakertaan edes jonottamaan, luulisi että kannattaisi joku kioskivaunu yläkertaankin sijoittaa.

Toinen kysymys avainketjusta. Olen jättänyt metallisen ketjun aina autoon tai kotiin varmuuden vuoksi. Kiinnittääkö järjestyksenvalvojat niihin huomiota, olenko varonut turhaan?

Luikaus

Luottopelaaja
Toinen kysymys avainketjusta. Olen jättänyt metallisen ketjun aina autoon tai kotiin varmuuden vuoksi. Kiinnittääkö järjestyksenvalvojat niihin huomiota, olenko varonut turhaan?
Ei kiinnitä.

Sipsii ja salsaa

Vakiokokoonpanossa
Yläkerrasta saa kyllä ihan hyvin kaljaa ja ruokaakin, vaikka itse syön yleensä ennen peliä alakerrassa friends and burgerissa tai Maltissa joskus. Saa kahviakin, mutta en tajua, miten ei saa pehmistä. Juuri noissa loppuunmyydyissä peleissä hirveä runnominen että pääsee alakertaan edes jonottamaan, luulisi että kannattaisi joku kioskivaunu yläkertaankin sijoittaa.

olen itse kävellyt aikoinaan sisään kolmen oluen ja viinapullon kanssa ei ne varmaankaan niin ketjuista välitä :D

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja

Pok

Tähtipelaaja
Suomen lohkoon arvottiin syksyn koripallon EM-kisoissa mm. hallitseva maailmanmestari Saksa, sekä arkkivihollinen Ruotsi ja lisäksi perjantaina ja lauantaina pelataan Suomen pelejä (vs. Englanti ja Montenegro), eli luulisi noihinkin Ilves saavan vuokrattua aitioita hyvään hintaan.