Vs: Olemme vitsi hallituksen strategiaryhmän mielestä!
"Epe Helenius
Marko Sjöblom ei ole voittanut tällä kaudella Ilvekselle yhtään peliä. Tuokkola, Hirvonen ja joukkue ovat voittaneet ja menestyneet. Minä olen todella loukkaantunut joidenkin fanien kommenteista: "hyvästi hyvät ajat", "kausikortista rahat takaisin", "seisomme takanasi Marko!". Voi helvetti teitä, minä en ole koskaan kannattanut omistajaa, minä olen kannattanut tätä joukkuetta 50 vuotta. Ei kai kukaan kuvittele, että Ilveksen urheilullisella menestyksellä on jotain tekemistä Markon mukaan tulon kanssa. Business on businesta ja peli on peliä. Erottakaa ne toisistaan ja kunnioittakaa tuota loistavaa tiimiä ja sen valmennusjohtoa. Kaikki Ipan joukkueen vastaiset lakanat huomenna KalPa matsin katsomossa pitäisi polttaa. Ja niiden kantajat ruoskia." Jatkoajassa Bredi nimimerkki oli ottanut facebookista talteen, nyttemmin on poistanut jo Epe kyseisen tekstin.
"Helenius jatkaa facebookissa: "Mitä tulee omaan "rintamakarkuruuteeni" reilu vuosi sitten, niin kun Vincent antoi potkut hallituksesta, ei sinne voi väkisinkään jäädä. Ja Mehtosen Olli, sinä olet viisas mies ja ymmärrät tämän päivän tapahtumat sitten kun joku valuttaa vähän lisää tietoa sen taustoista julkisuuteen. Nyt siihen on sopimukselliset esteet niitä jotka tietävät. En halua mollata ketään, mutta voin vakuuttaa, että tj ja hallitus Ilvestä ovat johtaneet, tuleva wanna-be ostajaehdokas on paistatellut julkisuudessa ja hoitanu hyvin oman mediapelinsä."
Tämän kirjoitti kaukosäädin jatkoajassa. Omasta mielestäni todella halveksuvaa tekstiä.