Olli Palola

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dunkkius
  • Alkaa Alkaa
Jos olisin kostonhimoinen miljonääri, saattaisin ostaa Piipposen sopimuksen ulos ja pudottaisin kaverin matkanvarrella alasti Mouhijärvelle ja jättäisin sinne.

Lopuilla rahoilla ostaisin pakin Piipposen paikalle rosteriin.

(Kuten huomaatte, talven pimeys käy mieleen :) Opalle tsemppiä kuntoutukseen!)

Toivottavasti Opa pysyy taustalla mukana, kopissa ja vaikka valmennuksen apuna.

Ja silti pikkuchanssi, että ehtisi pleijareihin!

Kyllä sapettaa hemmetisti. Kolmoskenttä oli juuri Opan kanssa se liigan tulikuumin. Nyt pitää jonkun nousta siihen tilalle. Klingberg?

Toivottavasti Opa ehtisi vielä kuntoutumaan jopa ennen poffeja, niin saisi pelejä alle ennen niitä pelejä.

Kos toki on tässä tapauksessa unohdettu aivan täysin.
Olisiko tässä taustalla vähän se ettei ehkä tiedetty että näin kauan pois kun kyseessä kuitenkin päävamma josta voi olla pois hetken tai pitkään.

Kos toki on tässä tapauksessa unohdettu aivan täysin.
Eikös tuo linja ole että vain silloin ilmoitetaan jos on varma aikataulu ja yli kuukausi tiedossa saikkua. Kosilla ei välttämättä ole varma aikataulu -> jos jotain ilmoitettaisiin eikä se toteudu olisi barrikadit rakenteilla.

Paranemiset opalle, mielellään näkisi vielä ensi kaudellakin nostelemassa kannua ilveksen paidassa!

Jotenkin haiskahtaa, että Ilves kertoo jos pelaaja erikseen sitä ”pyytää” etenkin näissä pitkissä tapauksissa. Tai tälläinen kuva tästä Opan tiedotteesta jäi että halusi nimenomaan itse kannattajille kertoa tilanteesta.

Olisi kyllä niin #VainIlvesJutut, kun pelaajan itse pitäisi pyytää tuommoinen oletusarvoinen asia, kuin poissaolon pituus, julkaisemaan. Muuten luimuillaan vaan verhon takana piilossa.

Harmi kyllä kaikkiaan että tässä Rönnin "kamppailu" linjassa saa Mestispelaajat teloa toisia niin, että luultavasti ura on ohi. Opa selvästi nautti pelaamisesta ja kokoajan paransi.

Harmittaa ihan vietävästi. Olen jo pitkään ajatellut, että Palola saattaisi olla pudotuspeleissä yllättävän tärkeä lenkki. Nyt siihen on vaikeampi uskoa, vaikka vielä palaisikin.

Näillä näytöillä kuitenkin one more year.

Takaisin