ifor74
Luottopelaaja
Romania on haukuttu jo lähes 66 sivua (vaikka eräs nimimerkki ottikin kontolleen tästä räksyttämisestä vain 20 sivua) ja koska minua henkilökohtaisesti harmittaa tällainen yhden miehen lynkkaaminen, toivon mielessäni, että Ilves rimpuilee pudotuspeleihin ja Roman nousee yhdeksi pudotuspelien tärkeimmäksi palaseksi mestaruuteen päättyvällä keväällä. Kaikki ihan vain sen vuoksi, että täällä leukojaan louskuttaneet saavat oikein pitkän nenän ja saavat samalla mahdollisuuden hävetä omaa käytöstään.
Suurimpana uhkana tämän toteutumiselle näen sen, että räksyillä ei riitä ymmärrys edes häpeämiseen...
Ei mua ainakaan haittaa tunnustaa että väärässä olen, ei tää eka kerta olisi ja itsetuntoni tämän kestää.
Ja ei mulla mitään Romania vastaan ole, jos saa vielä näyttöpaikan niin totta kai toivon että onnistuu ja pistää meidän vääräleuat hiljaisiksi.
Totta se että tästä on tullut eräänlainen legenda jo.
Valitettavasti toivolla ei ole mitään tekemistä Ilveksen tai Romanin peliesityksien kanssa vaan tekoja pitäisi tehdä.
PS. älä avaa ketjua jos tulee paha mieli, ei tää varmaan miksikään muutu jos ei rupee pelikulkeen.