Eiköhän tuo jonkun uuden pakkomielteen keksi
itse veikkaan Joni Ikosta tai Matias Myttystä
Mielestäni muilla oli pakkomielle löytää jatkuvasti syy romanin heikoille otteille. Vitcovice vei luistimet, jostain syystä ei päässyt jäälle puoleen vuoteen, kulttuurishokki, ipan väärä pelisapluuna, vammaa taustalla.
Yhä ihmettelen jos joku vieläkin pitää ”pakkomielteisesti” liigatason pelaajana.
Minä en pitänyt, myrrä ei pitänyt.
Sama tapahtui kiven kohdalla.
Tämän potkuja ei lisäkseni moni hurrannut, ja taisin samassa yhteydessä mainita että tulevaisuus on kommentaattorin hommissa . Tähänkin on romanin tapaan löytynyt syyt, kiven kohdalla lindholmista avioeroon.
Tällä palstalla nojataan liikaa menneisiin meriitteihin eikä tämän päivän tuloksiin.
Muistaakseni en ole juurikaan muuta pelaajistoa mollannut vaan pidän salmelaa ja lepiä myöten joukkuetta muutoin hyvänä. Osa pelaa ok, osa paremmin kuin odotti, ja osa vieläkin paremmin.
Myttyseltä odotan laadukasta peliä koska itse olen tälle sopparia huudellut .Tosin mielipiteen tuon esille pelaa sitten huonosti tai hyvin.
Jonia seuraan mielenkiinnolla mutta arvostelen todennäköisesti näitä jotka odottavat heti tältä kovia tuloksia, jälleen ” menneisiin nojaten”.
Tälle kaudelle ainut kompuroinut on tillu, jonka tämän kauden varsinaiset hankinnat, roman, ikonen, vartiainen, airola, ei voi pahemmin mennä metsään tätä kautta ajatellen.
Muutoinhan tillu on ripan kanssa tehneet loistavaa työtä.