ipa1970
Luottopelaaja
No ei! Paras ketju sitten hyvönen- stefan-kariya.Voitaisko tää ketju laittaa nyt oikeesti lukkoon?
No ei! Paras ketju sitten hyvönen- stefan-kariya.Voitaisko tää ketju laittaa nyt oikeesti lukkoon?
Tyrehdyttääköhän tuo marketeissa kassajonoissa lähimpänä seisovien plussapiste tuotannon.Niinpä, tuo yksi varmaan seuraa Romania jopa marketreissuilla, että mitä hänen ostoskoriinsa eksyy.
Et ainakaan mun ihon alle oo päässy! Ilmasta viihdettä, eli mikäs sen parempaaItseäni kiinnostaa pääseekö roman vielä entiselle tasolleen.
Ja oikeasti, eiköhän se ole tullut kirjoituksissa selväksi että minä olen päässyt teikäläisten ihon alle.
Niinpä, tuo yksi varmaan seuraa Romania jopa marketreissuilla, että mitä hänen ostoskoriinsa eksyy.
Hyvä kuitenkin huomata että Pardubice on tällä hetkellä sarjan kuumimpia joukkueita ja pelaa todella hyvää kiekkoa. Noste alkoi jo pari kierrosta ennen Romanin tuloa, ja tällä hetkellä kolmosen keskellä Roman hoitaa edelleen sen oman pään suht luotettavasti.
Paremmalla maalivahdilla Pardubice saattaa pelata keväällä jopa kannusta.
Voi hyvinkin löytyä. Jos hällä sellaiset oli.Roman tua mukanaan edelleenkin siis voittamisen sinne missä pelaa.
Vaikka itse hänen pelistään kentänpuolella ei mitään missään tunnu tulevankaan, niin jonkinlainen taikuri hän luultavasti on.
Olisiko Romanilta jäänyt munasuojat Ilveksen koppiin, kun pisteitä tulee, vaikka mies on jo poistunutkin
20 vuoden päästä, kun Janssonin johdolla tulee seuraava Ilves-kirja, niin löytyy varmaan yksi luku pelkästään Romanista.Peliuran päätyttyä voimme tässä ketjussa seurata Romanin peliuran jälkeisiä liikkeitä. Jokin haastattelukin voisi olla mukava. Sellainen jossa kerrataan uraa, muistellaan Ilves-aikaa ja miten on elämä peliuran jälkeen lähtenyt kulkemaan. On kuitenkin kaikkien rakastama kulttipelaaja.
Tai oma kirja kokonaan.. Roman muistelee...20 vuoden päästä, kun Janssonin johdolla tulee seuraava Ilves-kirja, niin löytyy varmaan yksi luku pelkästään Romanista.
Mennäänköhän heti tuon paksun kirjan alussa vuosikymmeniä taaksepäin minun ”koulukiusaaja” rooliin ja menkkojen aiheuttamiin mielialahäiriöihin.Kirja kertonee tämän ketjun tarinat
Ehkä on viisainta kirjoittaa sinustakin ihan oma kirja ja antaa Romanin kirjan kertoa hänestä.Mennäänköhän heti tuon paksun kirjan alussa vuosikymmeniä taaksepäin minun ”koulukiusaaja” rooliin ja menkkojen aiheuttamiin mielialahäiriöihin.
Ettei vaan tässä tapauksessa romanin kirja tiivisty pelkäksi lehtiseksi.Ehkä on viisainta kirjoittaa sinustakin ihan oma kirja ja antaa Romanin kirjan kertoa hänestä.
" Taisteluni - eli väärin ymmärretyn palstakirjoittelijan tarina "
Eiköhän tuon ikäisellä miehellä tapahtumaa ja tarinaa löydy yhden kirjan verranEttei vaan tässä tapauksessa romanin kirja tiivisty pelkäksi lehtiseksi.
Tai oma kirja kokonaan.. Roman muistelee...