Pantterin Pensselit
Luottopelaaja
Noita fakin urkuja ei onneksi tainnut kuulua tänään tai sitten onnistuin ne sivuuttamaanPääasia että urkujen soittajalla on hassu hattu ja huutokisassa on mahdollisimman kova kirkumisaste.
Noita fakin urkuja ei onneksi tainnut kuulua tänään tai sitten onnistuin ne sivuuttamaanPääasia että urkujen soittajalla on hassu hattu ja huutokisassa on mahdollisimman kova kirkumisaste.
Toisessa illan IS:n jutussa hän kertoo, että edelliseen otteluun oli Osaston kanssa sovittu että takana olevien istuma- ja aitiopaikkojen (+pyörätuolipaikat) syntyvän näköesteen johdosta lippuja heilutetaan ainoastaan pelikatkojen aikana. Tätä tehtyä sopimusta Osasto ei kuitenkaan noudattanut. Pitääkö paikkansa?Aki.Hautamaki@tappara.fi ilmeisimmin osaa vastata paremmin asiallisiin kysymyksiin, kuinka voi koittaa tappaa tunnelman ja tapahtuman
Toivottavasti mahdolliset erimielisyydet on selvitetty siihen mennessä.
Harvoin kirjoitan tänne, mutta tämä on faktaEihän teillä linjaa näytä edes olevan? Hatusta heitellään ja tiedän Areenan asioista sen verta, että tämä ei ole ”Areenalta” lähtenyt käsky.
Toisessa illan IS:n jutussa hän kertoo, että edelliseen otteluun oli Osaston kanssa sovittu että takana olevien istuma- ja aitiopaikkojen (+pyörätuolipaikat) syntyvän näköesteen johdosta lippuja heilutetaan ainoastaan pelikatkojen aikana. Tätä tehtyä sopimusta Osasto ei kuitenkaan noudattanut. Pitääkö paikkansa?
Mä toivon, että tajuat tuon olevan lähellä rikosta. Ehkä ainoa mikä pelastaa on se, että et suoraan kehota mihinkään.Aki.Hautamaki@tappara.fi ilmeisimmin osaa vastata paremmin asiallisiin kysymyksiin, kuinka voi koittaa tappaa tunnelman ja tapahtuman
Häh?Mä toivon, että tajuat tuon olevan lähellä rikosta. Ehkä ainoa mikä pelastaa on se, että et suoraan kehota mihinkään.
Rikosta? Kehotus laittaa asiallista palautetta? Kaikkea sitä.Mä toivon, että tajuat tuon olevan lähellä rikosta. Ehkä ainoa mikä pelastaa on se, että et suoraan kehota mihinkään.
Maalittaminen on rikos. Tuossahan jaetaan kyseisen henkilön sähköposti ja sanotaan että osaa vastata kysymyksiin.
Mä toivon, että tajuat tuon olevan lähellä rikosta. Ehkä ainoa mikä pelastaa on se, että et suoraan kehota mihinkään.
Ihan julkinen firman sähköposti taitaa olla kyseessä?Maalittaminen on rikos. Tuossahan jaetaan kyseisen henkilön sähköposti ja sanotaan että osaa vastata kysymyksiin.
Eihän käyttäjä tuossa mihinkään kehottanut, mutta mikäli olisi niin aika varmasti olisi täyttänyt maalittamisen määritelmän
No siinähän se pelastus on. Onneksi et kehottanut laittamaan paskaa. Tämä nyt oli sellainen huomautus tulevaisuuden varalta, että ei tule mitään ylilyöntejäRikosta? Kehotus laittaa asiallista palautetta? Kaikkea sitä.
Mitähän tuossa nyt maalitettiin? Ei huhhuhMaalittaminen on rikos. Tuossahan jaetaan kyseisen henkilön sähköposti ja sanotaan että osaa vastata kysymyksiin.
Eihän käyttäjä tuossa mihinkään kehottanut, mutta mikäli olisi niin aika varmasti olisi täyttänyt maalittamisen määritelmän
Siis kai hänen sähköposti nyt ihan julkista tietoa on, kun osoite vielä @tappara.fi. Kertoi vaan, että hän osaa vastata kysymyksiin.Maalittaminen on rikos. Tuossahan jaetaan kyseisen henkilön sähköposti ja sanotaan että osaa vastata kysymyksiin.
Asiallisen kysymyksen lähettäminen rikos? Olet sinä melkoinen vekkuli.Mä toivon, että tajuat tuon olevan lähellä rikosta. Ehkä ainoa mikä pelastaa on se, että et suoraan kehota mihinkään.
Siis se katsomo on puolet pienempi mitä Onssien katsomo on Tapparan peleissä ja Osaston katsomo on Ilveksen peleissä. Myöskin meidän peleissä Onssien katsomo on saman kokoinen mitä meillä oli tänään. Noin ne on olleet koko kauden. On siis "rajoitettu" mutta ei Ilvekselle erikseen ja me tehdään samaa.Pahoittelut kun vielä kerran kysyn, mutta pitääkö tuo Ilveksen seisomakatsomon väkimäärän rajoittaminen paikkaansa? Jos jumalauta pitää niin sitten olen sanaton. Kaikki vähäinenkin arvostus Tapparaa kohtaan seurana menee nollaan.
En minä tuota viestiä edes kirjoittanut. Huvittavaa että tulet moralisoimaan tänne moisesta asiasta kun viimeksi paikallisen jälkeen itse tulit toivomaan Tuomas Salmelalle kuolemaa. Muistithan senkin kertoa siellä teidän foorumilla? Ai et?No siinähän se pelastus on. Onneksi et kehottanut laittamaan paskaa. Tämä nyt oli sellainen huomautus tulevaisuuden varalta, että ei tule mitään ylilyöntejä
Muistan sen viestin kyllä. Ja edelleen jos siitä tulee bänniä niin tulkoon. Kai se ihan syystä tulisi. Ja en kertonut sitä meidän foorumilla. Sinä tosin voit jos haluatEn minä tuota viestiä edes kirjoittanut. Huvittavaa että tulet moralisoimaan tänne moisesta asiasta kun viimeksi paikallisen jälkeen itse tulit toivomaan Tuomas Salmelalle kuolemaa. Muistithan senkin kertoa siellä teidän foorumilla? Ai et?
EFM laittoi asiallisesti yhden henkilön työsähköpostin josta voi asiallisesti tiedustella mitä haluaakaan tietää ja sinä tulet öyhöttämään jostain maallituksesta.
Siis se katsomo on puolet pienempi mitä Onssien katsomo on Tapparan peleissä ja Osaston katsomo on Ilveksen peleissä. Myöskin meidän peleissä Onssien katsomo on saman kokoinen mitä meillä oli tänään. Noin ne on olleet koko kauden. On siis "rajoitettu" mutta ei Ilvekselle erikseen ja me tehdään samaa.