Janko
Luottopelaaja
Itse nuo lähtivät katsomosta. Ei siis poistettu kuten joku aiemmin väitti.Taisin jotain sanoa, että jos ei nätisti käsky mene perille niin saa pelin katsoa muualta. Ei ollut tarkoitus tämä provosoida... oi voi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse nuo lähtivät katsomosta. Ei siis poistettu kuten joku aiemmin väitti.Taisin jotain sanoa, että jos ei nätisti käsky mene perille niin saa pelin katsoa muualta. Ei ollut tarkoitus tämä provosoida... oi voi.
Hieno homma sitten! Toivottavasti keskustelut ovat käynnis parhaillaan kaikesta ja selvyys tulee asioihin!Itse nuo lähtivät katsomosta. Ei siis poistettu kuten joku aiemmin väitti.
Alunperinkin oli suunnitelma ilmeisesti lähteä pois.Vissiin järkkärit käyny ilmottamassa, että pitää istua. Sitten oltiin kävelty ulos.
Pakko tonne kyllä kohta joku järki noihin kannattajakatsomoihin saada.. Vai halutaanko tässä nyt tosissaan tehdä sitä pukumies kiekkoa.Osasto läks pois ja halli on hävettävän hiljainen ihan naurattaa
Oli muute hienot 4 maalia! Harmi ettei osasto nähny…
Osasto oli ainoa äänenlähde ottelussa. Tää on hirveää nähtävää aivan oikeasti
Mitään edistystä minkään suhteen huomista ajatellen?Väärin, nähtiin yksi.
Mitään edistystä minkään suhteen huomista ajatellen?
Hieno homma. Se olisi isoin voitto mikä huomiselle voidaan mukaan ottaa.Jotain toivoa on.
Ja tarkennan vielä Osasto41, Seisomakatsomo ja Tifot kaikki kuuluvat ottelutapahtumaan mutta huomenna Ilves tarvitsee Osastoa.Toivon kovasti että Osasto on huomenna pitämässä meteliä. Ei täällä seisomista ja tifoja kannateta vaan jäällä pelaavaa joukkuetta nimeltä Ilves
Joo voi olla mahdollista hyvinkin. Itte kattoin että just osasto käveli pois ku eka maali tuli.Väärin, nähtiin yksi.