Ilmasta on:Mitenkäs muuten pysäköinti perjantaina?
Onko vapaa pysäköinti Hakamettän parkkiksella vai pysäköintimaksu vai pysäköinti jossain muualla?
Ilmasta on:Mitenkäs muuten pysäköinti perjantaina?
Onko vapaa pysäköinti Hakamettän parkkiksella vai pysäköintimaksu vai pysäköinti jossain muualla?
Koko illan tulee?Oottekste VALMIITA HÄ? Huamenna räjähtää!
Koko kausi tulee!Koko illan tulee?
Ai keskaria pelaajille?Koko kausi tulee!
Taasko tämä kitinä alkaa?Ai keskaria pelaajille?
Mouhohan hän.Taasko tämä kitinä alkaa?
Paljon, mutta ei tarpeeksi ennen kuin koko halli on täynnä eli nyt kaikille Ilves henkisille tutuille viestiä ja kehotusta saapua matsiin! Tehdään tästä kannattajien oma perinne tuleville vuosille.Onko Osaston väelle muuten annettu mitään täkyjä, paljonko huomenna voisi olla porukkaa tulossa paikalle?
Onko Osaston väelle muuten annettu mitään täkyjä, paljonko huomenna voisi olla porukkaa tulossa paikalle?
Joo, koska olen mouho niin juuri siksi mua edelleenkin vituttaa näiden muutamien perseily pronssipelissä. Hyvin päätelty.Mouhohan hän.
Koita nyt vittu jo päästä asian yli. Se on UUSI KAUSI ALKANUT.Joo, koska olen mouho niin juuri siksi mua edelleenkin vituttaa näiden muutamien perseily pronssipelissä. Hyvin päätelty.
Olikos osastolla tänään jotain järjestettyä pikkukivaa ennen peliä?
KylläEikös tää ole joku osastolainen joka Pendoa haastattelee? Helvetin hyviä kysymyksiä.