Osasto 41

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 407
Mouhofoorumilta:

"Itse en ole ollut missään keskusteluissa mukana edustamassa ketään tai mitään, mutta kuulin, että Tappara olisi luvannut asioita Osastolle, mitä nyt Turun reissun takia aletaan vielä pohtimaan kertaalleen.
Lähteeni on paras, mitä voi olla.
Tämä ei tarkoita, että mitään lopulta tapahtuisi suuntaan tai toiseen, mutta Tapparan toimisto sentäs älyää jotakin tehdä, toisin kuin Ilveksen, joka kyllä aikamoisesti Osaston hallussa."
 

Moraalinvartija

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
618
Poistin viestini, koska luin Jankon viestin väärin.

Ainakaan Osastolle ei ole ilmoitettu mitään muutoksia . Osaston ansiosta jopa senioritanssit saavat nyt heilutella lippujaan ja kannattaa seuraansa koko 60minuuttia jos heillä siihen olisi kiinnostusta.

Osasto normaalisti paikalla torstaina, liput liehuu ja ihmiset riehuu!

(Referaatti J Karjalaiselta, ei liity Turku-caseen, koska Osasto 41 ei liity siihen mitenkään)
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 906
Joo nyt kun ajatuksen kanssa katsoo kuvaa niin KAIKKI istumapaikat myyty seisomakatsomon takana.
Tai vaihtoehtoisesti yhtäkään noista "myydyistä" istumapaikoista ei ole vielä edes avattu myyntiin, vaan taitaa olla isompana seisomapaikkakiintiönä siinä oranssissa laatikossa, josta myydään seisomapaikkalippuja.
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 906
Vihdoin ollaan tää väittely saatu maaliin ja toivottovasti käytäntö jää pysyväksi mouhojen peleissä, myös muillekin porukoille.
Osasto otti taas ison stepin kannattajakulttuurin puolesta
Pienen varauksen jättäisin kuitenkin tulevaan, kun Tapparan tiedotteessa kirjoitettiin, että uutta käytäntöä testataan ja kokemuksista kysytään katsojilta.

Muutosvastarintaisilla jäärillä on siis vielä jonkinlainen mahdollisuus torpata lippujen heiluttaminen jatkossa, jos tukkivat kyselyn palautteellaan. Ihan samalla tavalla kuin isolta osalta meistä Ilves-kannattajista ei onnistunut eteenpäin siirtyminen Deutschlandista.
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 454
Kaiken Osaston kohtaaman - sekä aiheellisen että aiheettoman - kritiikin keskellä tää homma oli kyllä tosi hyvin händlätty. Helvetin hienoa, että saadaan Suomen uljain kannattajaremmi koko komeudessaan paikalliseen!

Itse en jo valmiiksi vähäisiä opiskelijanropojani anna senttiäkään mouhojen taskuun, eli matsiin en ole menossa, mutta menkää te muut porukalla ja huutakaa Sinipunssit uudesta laajennetusta katsomostaan ulos! Nyt tarvitaan näiden kohujen keskellä positiivista näkyvyyttä!
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 407
Helvetin hienoa.

Tämä koko case meni kyllä Osastolle aivan 100-0 kaikenmaailman Hautamäkien radiokommenttien ja tunnelmaltaan surullisien paikallismatsen jälkeen.
 

Moraalinvartija

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
618
Paras kommentti sinioransseilta "Tämä mua oikeastaan naurattaa. Oman kannatajaryhmän aktiivit käy toimiston kans keskusteluja, niin sitten toimisto saa tämän syötettyä suoraan Osaston lapaan
:joy:
en mä enää ihmettele, että Ilves on Osaston edessä voimaton, kun tuntuu meidänkin seura olevan."
 
Ylös