Osasto 41

Neljätoista

Luottopelaaja
Älkää hyvät ihmiset jättäkö vuoden reissaamisia keväälle! Keväällä ei ole muita reissuja kuin tuo Vaasa, ennen poffeja.

Nyt Stadiin vähintään 150 mukaan, ja Mikkeliin 200.
Hesaan olen tulossa omatoimisena, kun täällä kumminkin asun.

Supin tukit

Luottopelaaja
Helsinkiin!

Jaa, no kai tonne vois lähteä. Lepra vähän turhan kaukana mutta mikäpä sitä Stadiin estää lähtemästä. Sitten Mikkeliin ja sitten oottamaan vuoden kohokohtaa a.k.a. toista joulua a.k.a. THE fanireissua a.k.a. no kyä te tiiätte ;)

Lähtekäähän muutki ei-osastolaiset meikäläisen seuraks tähänki reissuun!

38 Special

Luottopelaaja
Osaston vaatteissa collegeja on jäljellä. Mulle voi yvllä laittaa mitä vailla. T paidat on finito. Tilataan lisää tässä syksyllä.
Onko tulossa paitoja (myös collari) isolla logolla? Entä lippistä, pikeepaitaa jne. jne.?

Moraalinvartija

OS41 Lutuurituottaja
Helsinkiin ja Mikkeliin myös ilmoja! Ei voi olla vain Vaasa isona reissuna! Mikkelissä pikkujoulut!

Miika Lundin

Luottopelaaja
Vaikken Osaston puolelle paljoa kommentoikaan tällaisena "epäsosiaalisena taustoilla etänä hiippailijana" :p , niin nyt on pakko jakaa oma FB-muisto 9v takaa Ylen lähetyksestä (sori huono laatu).

Futsal ja Osasto 41 - tätä on mun Ilves 365.

FB_IMG_1697697152118.jpg

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Jos saatais vedettyä edes murto-osan yhtä komeesti kun AC Milan nii komia olis
No joo voi olla ehkä vähä paha saada väkee tarpeeks laulaa et pääsee oikeuksiinsa toi.

Si tälläne melodia löyty myös tutkimusmatkalta englannin futikseen:

1:17 kohasta lähtee kunnol

Raju on varmaa täs kohtapuolin tulos kotia, nii joku nimikkochäntti ois kova... ;)

Viimeksi muokattu: