Konnan lämäri
Vakiokokoonpanossa
No tää on ihan totta, mut vähän hankala silti. Et voi väittää etteikö vihreä ja keltainen olisi ne päävärit? Kato tätä foorumia, emoj sydämiä mitä käytetään Ilveksen yhteydessä, puhutaan kelta-vihreästä kaupungista yms. Ja äkkiseltään kun kävin tarkistamassa chantteja, ei missään mainittu mustaa mutta useassa kelta-vihreä.En osastoon kuulu mutta: https://www.ilves.com/medialle/ilves-brandbook_2017.pdf
Niin eikö se mustakin pitäisi ihan ok olla jos itse Ilves sen määrittelee viralliseksi tunnusvärikseen?
Kukin toki tavallaan. Itse olen 99% ajasta mustissa mutta juhlapäivän varusteet on kelta-vihreät.Juhlapäivänä on aina mustaa päällä
Mä ostaisin tän perustelun muualla ihan oman pukeutumisen perusteella, mutta en tässä yhteydessä.Hyvä meno oli kyllä eilen Mikkelissä ja selvästi voittettiin paikalliset. TV-kuvissakin alkaa näyttää ison maailman meiningilta, kun isot liput liehuu tauotta
Koska mustaan on helppo pukeutua? Saatat ehkä yllättyä, mutta ihan jokainen ei tahdo olla mikään huomiomerkki.
Jopa surullinen ajattelutapa, että ottelutapahtumassa seuran väreihin pukeutunut olisi huomiomerkki. Toivotaan, että jengi kannattaisi ja tukisi seuraa (monin tavoin) mutta väreihin pukeutuminen tekee susta silmätikun . Sen pitäisi tehdä susta sankari. Ja en nyt tarkoita Osaston porukkaa vaan sitä Penttiä joka on työporukan ainoa ilvesläinen.
Mut eteen päin, mustissa , kelta-vihreissä tai vaikka ilman paitaa. ✌️