Hattutemppu
Luottopelaaja
No ainakin boikotin jälkeen kaikki tietää, että pelissä ei ole tunnelmaa, ääntä, kannustusta.
Kyseessähän ei varsinaisesti ollut mikään boikotti.Juu näin he sanoivat, mutta todellisuus voi olla eri. Ei sillä etteivät he uskoisi sanomaansa, tai että olisin sitä mieltä että haluaisivat vahingoittaa Ilvestä, mutta boikotin todellisista vaikutuksista voi olla montaa mieltä.
Kävisit joskus ulkomailla katsomassa jääkiekkoa tai futista. Saattaisit pahoittaa mielesi pahasti...Jäsen @Puujalka hyvää näkemystä.
jos osasto haluaa kasvaa entisestään on heidän mietittävä miten saada sinne porukkaa houkuteltua. Kielenkäyttö ja käytöstavat tällä hetkellä ovat välillä täysin kadoksissa. Edelleen nostan kysymyksen esiin, voisinko ylpeydellä olevani Osaston jäsen. Vastaus olisi ei. En halua, että minua leimataan niiden muutamien sankareiden takia epäasialliseksi ihmiseksi, mitä tällä hetkellä kuulen puhuttavan.
Annan mahdollisuuden Osastolle ja jos tulevaisuudessa muutamat jäsenet kasvavat aikuisiksi harkitsen uudestaan voinko ylpeydellä seistä siellä.
Lainaamasi viestin pointti meni sinulta nyt täysin ohi ja sen lisäksi keksit aikamoisia olkiukkoja, oletkohan edes lukenut mitä olen tänne kirjoittanut?Kyseessähän ei varsinaisesti ollut mikään boikotti.
Osastolaisia oli runsaasti paikalla seuraamassa peliä, mutta istuivat penkeillä niinkuin muutkin katsojat.
Minkä takia täällä osa porukasta käyttäytyy ihan niinkuin Osastolla olisi jokin velvollisuus jokaisessa pelissä kannattaa näyttävästi ja äänekkäästi, ja jos näin ei tapahdu niin ollaan martyyyreinä kun Osasto on nyt pettänyt joukkueen?
Olisitte tyytyväisiä kun ei huonosti käyttäytyvä räkänokkalauma pilannut teidän harrasta kiekkoiltaanne.
Kyllä minäkin istuin molemmissa peleissä alusta loppuun asti, niinkuin kaikissa muissakin kotipeleissä tälläkin kaudella.
Kyllä minäkin olin eilen hallissa. Minäkin istuin siellä siihen asti, että viimeinenkin pelaaja oli poistunut pukokoppiin. Millä tavalla siis näytin persettä Ilvekselle? Koska en kannustanut äänekkäästi ja näkyvästi?Saat sä tahallas ymmärtää väärin.. se, että teidän muutaman sadan porukka on hallissa ei meinaa, että sinne joku teidän takia lähtisi. Ihan tosissaanko Osaston tyypit on niin sokeita että luulee heidän olevan Ilvekselle jotenkin elintärkeä ja että heidän takiaan joku tulisi halliin, tai varsinkaan että se olisi mikään isokaan syy! Nythän te näytitte persettä Ilvekselle ilman syytä, oikein tosifaneja, näytti se teidän katsomo tyhjenevän 0-6 tilanteessa aika hyvin, minä rivikannattajana jäin loppuun asti, mutta olen automaattisesti teitä huonompi kannattaja, kun en kuulu osastoon ja mölyä koko peliä.
Onkohan muuten tullut mieleen että joku ei teidän asiattoman kielenkäytön takia tule katsomaan peliä esim lasten kanssa? Arvatkaa mitä, en minäkään. Aina joko toiseen päätyyn tai sivulle, mutta ei teidän viereenne, järkkäritkin ohjasi kerran pois kun koitin lapsen kanssa tulla. Väitän että suurempi osuus on niitä, jotka eivät tule teidän takianne, kuin ne, jotka tulevat nimenomaan teidän takia. Sanonpa vaan.
Ok.Lainaamasi viestin pointti meni sinulta nyt täysin ohi ja sen lisäksi keksit aikamoisia olkiukkoja, oletkohan edes lukenut mitä olen tänne kirjoittanut?
Ensiksi, vaikka osaston väki tulisikin paikalle, niin jos he ovat tarkoituksella protestimielessä hiljaa, voidaan puhua boikotista.
Toiseksi, sillä ei ole kuitenkaan tässä kohtaa väliä, oliko se boikotti vai ei, koska kirjoitukseni koski sen vaikutuksia eikä määritelmää. Tätä et kommentoinut ollenkaan vaan päätit tehdä oletuksia minun katsomistottumuksistani, mitkä olivat täydellisiä huteja, sillä
kolmanneksi, minulla on seisomakausikortti tälle(kin) kaudelle ja huudan ja laulan peleissä enemmän mitä moni Osaston huivia päällä pitävä vierustoveri. En silti lähde siitä heitä tuomitsemaan, koska se on lapsellista. Kukin tavallaan.
Okei, eli siis ei Osaston takia, vaan tunnelman, muistathan että osasto ei ole yhtäkuin tunnelma ja meno? Kiitos.Kyllä minäkin olin eilen hallissa. Minäkin istuin siellä siihen asti, että viimeinenkin pelaaja oli poistunut pukokoppiin. Millä tavalla siis näytin persettä Ilvekselle? Koska en kannustanut äänekkäästi ja näkyvästi?
Miksi se on vain ja ainoastaan Osaston homma kannustaa? Ihan jokainen, myös sinä, voi huutaa ja taputtaa läpi ottelun. Ei se ole mikään Osaston velvollisuus.
Olen kuullut todella monilta, että halliin tahtoo lähteä paljon useammin, kun meno on hyvä, kiitos Osaston. Se, että sinä et tämänlaisia ihmisiä tunne, ei tarkoita etteikö niitä olisi.
Monet Osaston jäsenet kävivät muuten kannustamassa eilen Ilveksen A-junnuja, jonka jälkeen tulivat vielä istumaan Nokia Arenalle katsomaan Ilveksen Liigajoukkueen peliä. Eikö tuo jos jokin ole jotakin sellaista, mitä "tosifani" saattaisi tehdä? Mikset sinä ollut kannustamassa Ilveksen junnuja Haka kakkosessa?
Kukaan ei oikeasti ole sanonut että te rivikannattajat olisitte jotenkin huonompia, mutta monilla teillä puolestaan tuntuu jonkinmoinen ylemmyyskompleksi olla näitä mölyäviä huonokäytöksisiä Osastolaisia kohtaan.
No kahden edellisen pelin perusteella ei se kyllä kaukanakaan ole.Okei, eli siis ei Osaston takia, vaan tunnelman, muistathan että osasto ei ole yhtäkuin tunnelma ja meno? Kiitos.
No tuota, sairaanhoitajia me tarvitaan oikeasti, Osasto protestoi syystä, joka ei ole Ilveksen, jolle Ilves ei voi mitään, Ilvekselle haittaa, ja nämä ovat vain väliaikaisia, vertaus sairaanhoitajiin oli aika tönkkö, mutta joo voisi neki osoittaa mieltään.Tää osasto-kohuhan herättää enemmän tunteita kuin muuan Ondrej Roman ja se on paljon se!! Ei voi mikään turha jengi olla siis, jos porukka näkee näin paljon asian suhteen vaivaa
Osasto on nyky Ilveksestä varmaan melkein 50% kaikkea sitä hyvää kuinka on menty eteenpäin ja kuinka tää tuote saa meidät eloon ja tunteiden ääripäihin.
Multa edelleen peukku ylös protestille! Aina voi vaan itkeä kuin sairaanhoitajat sitä kuinka tilanne on mitä on tai sit vaan paskamyrskyn uhallakin toimia jotta se muutos tapahtuu!!
Hyvä osasto, mutta tulkaa pliis takas asap. Niin ja kun täällä on ollut puhetta lapsista niin mun jälkipolvi tulee osittain ja isosti peleihin teidän kannustusmeiningin takia!
Mielenkiinnolla, NOT, odotan kuinka kauan tää jahkaaminen tästä episodista jatkuu.. Keskityttäis mieluummin tulevaan kuinka tosta kolkosta, paljon suuria Mokia Arenasta saatais meille uusi houkutteleva pyhättö!!
Olisihan se ihan siisti, mutta onko tuon kokoisessa katsomossa sille oikeasti käyttöä? Mietin vain sen haittapuolia eli muutama paikka sen alta katoaa ja saattaa olla näköestekin. Joo on siellä lippuja jne mutta kiinteä este on mielestäni vielä erikseen. Toki capot tietää paremmin omat tarpeensa, en minä sillä.Se luvattu "capotorni" olis kyllä mahtava seisomakatsomon eteen osastolle.