Vois veikata että ei oo päätetty vielä kun ei oo ens kauden otteluohjelmastakaan mitään tietoaMihin seuraava megamatka ensi kaudella?
Mää kuulin jo vähän juttuja, mutta antaa osastolaisten itse kertoa sitten kun sen aika onVois veikata että ei oo päätetty vielä kun ei oo ens kauden otteluohjelmastakaan mitään tietoa
Sama, siksi kyselinkin.Mää kuulin jo vähän juttuja, mutta antaa osastolaisten itse kertoa sitten kun sen aika on
Aa joo anteeks, en vaan aatellu et olis ihan vielä päätetty mut hyvä vaan jos on nii voi alkaa varaan paikkoja meille jo hyvin ennen peliäMää kuulin jo vähän juttuja, mutta antaa osastolaisten itse kertoa sitten kun sen aika on
Toivottavasti ensi vuonnakin loppuisi paikat keskenAa joo anteeks, en vaan aatellu et olis ihan vielä päätetty mut hyvä vaan jos on nii voi alkaa varaan paikkoja meille jo hyvin ennen peliä
Se olisi aika hauskaa Tulisikohan ens vuoden matkasta vieläkin isompi kun tän vuoden invaasiosta?Toivottavasti ensi vuonnakin loppuisi paikat kesken
Nähdään E...Mihin seuraava megamatka ensi kaudella?
En tiedä, onko laajemmassa mittakaavassa muuta keinoa kuin koukata areenaan tyylin Hämeenlinnan, Parkanon tai Jämsän kautta ja juoda siinä matkalla pää täyteen. Vähän surullistakin, jos ei muuten kannustus lähde.Kysymys kuuluukin miten edes osan meistä seisojista saadaan kotiotteluihin kannattajakatsomoon. Tai edes taputtamaan penkeiltään… hieno meno oli!