rakitic
Luottopelaaja
Varmaan tarvitsee miettiä finaaleita? Mutta silti, mulle yksi paikka. Toinen paikka lonkerolootalle.Reissut finaaleissa kuitenkin sitten kelpaa?
Varmaan tarvitsee miettiä finaaleita? Mutta silti, mulle yksi paikka. Toinen paikka lonkerolootalle.Reissut finaaleissa kuitenkin sitten kelpaa?
Ja kolmas Jeltsinlootalle.Varmaan tarvitsee miettiä finaaleita? Mutta silti, mulle yksi paikka. Toinen paikka lonkerolootalle.
Hyi saatana Sober-laskuri käy jo kaksinumeroisissa.Ja kolmas Jeltsinlootalle.
Veli rakitic sulle on tarjolla vain omenamehua.Varmaan tarvitsee miettiä finaaleita? Mutta silti, mulle yksi paikka. Toinen paikka lonkerolootalle.
Pari bussilista, reilut 60. Mukaan mahtuu vielä oikein hyvin, tervetuloa.Paljonko porukkaa lähdössä lauantaina?
Onko kuvaa?Osaston naamareille iso peukku. Repesin
Onko kuvaa?
Joko uusi banderolli CURVA NOKIA on valmis?
Saisi porukka herätä näihin vieraspaikallisiin. Turha lässyttää siitä ettei halua maksaa mouhoille lipusta yms. Se on tolle verirahoilla pyörivälle muoviorganisaatiolle ihan sama maksaako meikäläiset niistä lippuja. Sitäpaitsi jos sinne parvelle ei tule ipalaiset riehumaan niin aika äkkiä ne menee naapurin tuulareille kaupaksi (siitäkös vitun hienoo tuleekin). Todellisuudessa se näyttää ulospäin vain siltä että mouhot panostaa katsomossa näihin enemmän, jos porukka boikotoi näitä.
Itsekin olen vähän ihmetellyt tätä ajattelumallia olla menemättä näihin vieraspaikallisiin. Sehän on kuitenkin vaivattomin ja samalla kutkuttavin vieraspeli. Kannattajathan siihen lopulta vaikuttavat eniten, onko meillä 3 koti- ja 3 vierasmatsia, vai onko meillä 6 kotimatsia.Saisi porukka herätä näihin vieraspaikallisiin. Turha lässyttää siitä ettei halua maksaa mouhoille lipusta yms. Se on tolle verirahoilla pyörivälle muoviorganisaatiolle ihan sama maksaako meikäläiset niistä lippuja. Sitäpaitsi jos sinne parvelle ei tule ipalaiset riehumaan niin aika äkkiä ne menee naapurin tuulareille kaupaksi (siitäkös vitun hienoo tuleekin). Todellisuudessa se näyttää ulospäin vain siltä että mouhot panostaa katsomossa näihin enemmän, jos porukka boikotoi näitä.
Ohan se aina vähän spessumpi kokemus olla "vieraissa" omassa hallissa. Kaikki messiin!
Aamulla varhain...nyt kaikki intohimoiset ilves kannattajat äkkiä lippukaupoille ostamaan lippu osasto41:een perjantain paikallispeliin, lippu linkin saa sähköpostiin osaston sivuilla olevan lomakkeen täytön jälkeen, äkkiä liput kaupaksi ennen kuin menevät yleiseen jakoon, yhtäkään mouhoa en osastossa halua tavata!