Pillistä kuumaa
Luottopelaaja
Ei taida liigan paskin ottelutapahtuma houkuttaa, toki Ilvestähän sinne kannustamaan mennään.
Enimmäkseen. Se on sitten eri asia, kuinka moni on a) persaukinen, b) putkassa tai c) vieroitushoidossaJokohan osaston aktiivit toipuneet Espoo reissun taudeista ?
Tätä on nimenomaan pienennetty tähän tulevaan matsiin kun edellisessäkään kaikkia paikkoja ei myyty ja sitten ne myymättä jääneet jäi Osaston maksettavaksi. Aktiivit sitä katsomoa ei pysty täyttämään joten nyt tarvitaan teitä muitakin tai sitten jää koko matsi väliin. Enää ei maksella tyhjistä paikoista.Jos nyt saadaan se 200 paikkaa täyteen niin seuraavalla kerralla se Hautamäki nostaa rajan 500, että saa Osaston pois paikalta?
Noin 31 €, eli saman verran kuin seisomakatsomoonkin. Ilveksen isännöimissä paikallisissa seisomalippu on kympin halvempi ja parvelle tuohon kohtaan muutaman euron kalliimpi.Mitä se lippu parvelle kustantaa?
OK. Eli ilmeisesti sama hinta kuin alas seisomokatsomoon. Melko suolainen toi Tapparan 31€ kun Ilveksen isännöimän paikalliseen seisomapaikat ovat (ainakin tällä hetkellä) 21€.Noin 30 €.
Tapparalla on korkeat alennukset alennusryhmille, eli se ei esim opiskelijoita kirpaise niin paljon. Itse maksoin paikastani 19€. Kaikki mukaan vaan!OK. Eli ilmeisesti sama hinta kuin alas seisomokatsomoon. Melko suolainen toi Tapparan 31€ kun Ilveksen isännöimän paikalliseen seisomapaikat ovat (ainakin tällä hetkellä) 21€.
Mua ihmetyttää miksi Tappara ei laita paikallisiin päätyä istumapaikoiksi... Siis näillä kerroilla, kun Osasto on ollut yläkerrassa.
Tätä meinasin juurikin kirjoittaa, itsekkin otin opiskelija-lipun. Kaikki vaan parvelle mukaan ettei tarvitse jättää peliä välistä!Tapparalla on korkeat alennukset alennusryhmille, eli se ei esim opiskelijoita kirpaise niin paljon. Itse maksoin paikastani 19€. Kaikki mukaan vaan!
28 + palveluNoin 31 €, eli saman verran kuin seisomakatsomoonkin. Ilveksen isännöimissä paikallisissa seisomalippu on kympin halvempi ja parvelle tuohon kohtaan muutaman euron kalliimpi.
Näköjään dynaaminen hinnottelu vaikuttaa myös noihin Osaston linkin taakse laitettuihin lippuihin.OK. Eli ilmeisesti sama hinta kuin alas seisomokatsomoon. Melko suolainen toi Tapparan 31€ kun Ilveksen isännöimän paikalliseen seisomapaikat ovat (ainakin tällä hetkellä) 21€.
Mua ihmetyttää miksi Tappara ei laita paikallisiin päätyä istumapaikoiksi... Siis näillä kerroilla, kun Osasto on ollut yläkerrassa.
Ahneaa sakkia, toisaalta ei tästä enää pitäisi yllättyä