Osasto 41

Lööfin Leksa

Vakiokokoonpanossa
En oo tällö kaudella kertaakaan ollut vielä seisomakatsomossa ja sinne olisi ajatus tulla jokin matsi niin mihin asti siellä päädyssä se seisomakatsomo menee?
Koko A1-B1 alue on seisomakatsomoa.

Liitteet

• IMG_7855.png
    IMG_7855.png
    635,4 KB · kertaa luettu: 112

Kreivi Brad Sjöblom

Vakiokokoonpanossa
Milloin Osaston toiminta kasvaa niin isoksi, pystyy myymään vieraspelireissut pakettina? Eli yhdellä maksulla kuljetus sekä ottelulippu. Nyt ollut tälläkin kaudella näitä lippulinkkejä josta itse ostetaan lippu ja Osastolle maksetaan vain kuljetus. Sitten jännätään lunastaako jokainen lippunsa ajoissa.

Olisiko jonkilainen verkkokauppa realistinen vaihtoehto matkojen myymiselle? Silloin ostotapahtuma olisi sitova, eikä teidänkään tarvitsisi jännätä tuleeko persnettoa kun matkalle pääsee mukaan vain ennakkoon maksaneet.

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Kyllä. Tänään yllätävän monta kertaa antoi Osaston pitää ääntä.

Olin tänään käymässä teidän matsissa, sillä paras kaverini on teitä vääräuskoisia, ja kiinnitin huomiota juuri tähän kyseiseen seikkaan. Onko tuo kuinka tavanomaista teidän kotipeleissä? Sillä minusta dj tänään antoi kyllä ihan hyvin tilaa kannattamiselle. Saisi kehityssuunta olla kaikissa halleissa tuollainen.

• Tykkää
Reactions: CTS

Edmund Kemper

Vakiokokoonpanossa
Olin tänään käymässä teidän matsissa, sillä paras kaverini on teitä vääräuskoisia, ja kiinnitin huomiota juuri tähän kyseiseen seikkaan. Onko tuo kuinka tavanomaista teidän kotipeleissä, sillä minusta dj tänään antoi kyllä ihan hyvin tilaa kannattamiselle. Saisi kehityssuunta olla kaikissa halleissa tuollainen.
Jonkun verran enemmän on antanut nyt tilaa, joskus tuntu että dj laittanu kovemmalle musiikkia ettei vahingossakaan kuulu ääntä

yellowgreen

Luottopelaaja
Jonkun verran enemmän on antanut nyt tilaa, joskus tuntu että dj laittanu kovemmalle musiikkia ettei vahingossakaan kuulu ääntä
Tänäänkin oli pari huonoa pelisilmää, kun chäntti lähti kovana, ja silti luukutti musiikkia.