Osasto 41

TAMPEREEN YKKÖNEN!!

Rivipelaaja
Eli Kuopiossa vasta vaikka homma olisi jo selvä ennen Pelicans ottelua?
En 100% varma mutta mikäli runkosarjan voitto ratkennut ennen pelicans ottelua niin maalaisjärjellä ajateltuna se annettaisiin varmasti kotiottelussa. Mutta tarttee aikalailla yli 6p viikon tästä mikäli ratkeisi ennen tiistain peliä

Komarohvin Poika

Rivipelaaja
Hieno meno Osastossa tänään mut pari juttua jäi mietityttämään.
-Mikä niitten megafonien, rumpujen ja lippujen kanssa kesti ::D
-Kuka vittu istuu seisomakatsomossa, hävettää...
-Miksi kausikorttilaiset ei raaski saapua paikalle

En haluu nillittää, hieno meininki oli mut näitä asioita on omasta mielestä hyvä käydä läpi, että voidaan parantaa omaa tekemistä.

Moraalinvartija

OS41 Lutuurituottaja
Hieno meno Osastossa tänään mut pari juttua jäi mietityttämään.
-Mikä niitten megafonien, rumpujen ja lippujen kanssa kesti ::D
-Kuka vittu istuu seisomakatsomossa, hävettää...
-Miksi kausikorttilaiset ei raaski saapua paikalle

En haluu nillittää, hieno meininki oli mut näitä asioita on omasta mielestä hyvä käydä läpi, että voidaan parantaa omaa tekemistä.

Päätettiin antaa vastavuoroisesti tilaa DJlle, ikävästi rumpu peittää hyvän bilemusiikin tollasessa rakennelmassa jossa tehty hallia vain ajatellen eurooppalaista kannattajakulttuuria. Yritettiin jos sen sijaan saatais ihmiset vetään aaltoa ja heiluttelis huivia paikallaan. Ei toiminut.

Ikävää, että Lets go Ilves-chäntti ei lähtenyt myöskään hyvin.

(ne oli saattanu lepra-awaylla tulla hönössä lykättyä väärään varastoon ja piti lähteä yllättäen hakemaan ennen matsia jollon vähän viivästyi) edit. (Tai saatto olla myös niin, että jengi oli lepra awaylla niin hönössä, ettei muistanut mihinkä ne oli jätetty säilöön.)

Onneksi isompaa vahinkoa ei sattunut, viitisen minuuttia piti pärjätä ilman rumpua.

kos.to

Rivipelaaja
Olen kyllä huomannut hyvää kehitystä kannattajatoiminnassa viime vuosina ja olen itsekkin alkanut kiinnostumaan ns aktiivisemmasta kannattamisesta. Siksi olenkin tälle kaudelle ostanut kausarin seisomaan. Joskus minäkin olin se joka ei paljoa uskaltanut huutaa, mutta nykyään ei siellä muuta tee mieli tehdä.
Lippua heilutit hakametsässä monta vuotta, silloinkin kun yleisömäärä oli alle 4000

wunderveba

Vakiokokoonpanossa
Käytiin tuossa koko perheen voimin katsomassa Ilves - HPK. Ottelun tulos oli mitä oli, mutta jotain käänteentekevää siinä tapahtui ja siitä kiitos Osasto 41:lle.

Meidän 7v pikkumies ei ole oikein aiemmin innostunut Ilveksestä ja sen kannattamisesta iskänsä tapaan. Tuon ottelun jälkeen olen kuitenkin muutamaan otteeseen nyt kuunnellut puoli salaa, kun meillä on alkanut "IL-VES TAM-PE-RE" hyräilyt leikkien ohessa.

Kouluun emme ole aiemmin antaneet Ilves-pipoa laittaa, koska sellaisen pitämisestä tulee täällä Seinäjoella minullekin huutelua keskenkasvuisilta varhaisteineiltä sun muilta. Minä tuon kestän, mutta poikaa ei ole viitsinyt tällaiselle altistaa, kun ei ole itse pipoa välttämättä halunnut pukea. Tällä viikolla on kuitenkin alkanut vaatia Ipa-pipaa päähän, kun on koulussa nähnyt kavereilla sellaisia myös ja on omien sanojensa mukaan alkanut käännyttää myös Tappara-krääsää pitäviä paremmalle puolelle.

Aika ylpeä tässä saa olla.

Supin tukit

Luottopelaaja
Onkos tänään etkot Shootersissa, vai onko siellä mouhojen kotipelipäivänä jotkut senioritanssit käynnissä?
Shooters on derbypäivinä Osastolle varattu yksityistilaisuutena. Tarkoittaa sitä, että kaikki ilvesläiset ovat tervetulleita, ja vääräuskoiset saadaan käännytettyä heti ovella. Pysyy lannan aromi baarista ulkona. Teretulemast!

Fresh

Vakiokokoonpanossa
Ja edelleen jos joku ei jostain syystä ole lippua ostanut ja tuntee olonsa opiskelijaksi niin 15 eurolla löytyy itseltä yksi piletti parvelle!

Ei ole siis oma lippu tietenkään, siellä ollaan möyhimässä