Luikaus
Luottopelaaja
Mikähän vittu tässäkin oli ideana käydä täysin sivullisen kaverin kimppuun? Uskomaton pässi.
Ei voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu.
Mikähän vittu tässäkin oli ideana käydä täysin sivullisen kaverin kimppuun? Uskomaton pässi.
Ihan ok kuulo äijällä.Rääpi päätänsä, vaikka painaa jotain 70kg.
Juu kattelin, et sieltä se mouho-Emil muiden mouhojen kanssa katsoi päätyaitiosta tilannetta.Ne invapaikat on seisomakatsomon sivuissa. Ilveksen pelissä liput ei haitta, mutta tapparaa haittaa koska tapparan aitio on seisomakatsomon takana ja ne ei haluais nähdä ilveksen juhlivan.
Ihan ok kuulo äijällä.
Porkkanafoorumilla toinen näkemys asioiden eteenpäin viennistä, konservatiivinen ote noudattaa sääntöjäHuhhuh mitä paskaa saa taas lukea muutamalta nimimerkiltä. Typeriä sääntöjä pitää olla noudattamatta, muuten ne ei ikinä muutu. Eipähän hirveästi näyttänyt haittaavan mouhopäädyssä heiluvat liput pelin aikana. Hautamäeltä sun muilta mouhoilta selvästi peppukivuissa tehty päätös, että saadaan Osasto alistumaan.
Jack Overdoselle ja muille lampaille; bää bää![]()
Jos mielii olla jollain lailla fanikulttuurin “edelläkävijä” niin kyllä siihen mun mielestä kuuluu se että kunnioitetaan sääntöjä ja kunnioitetaan muita, eikä vedetä omilla säännöillä ja sitten kun tulee sanktioita niin uhriudutaan ja kiukutellaan kuin pikkulapset.
Keski-Euroopassa ollaan varmasti kehitetty kannattajatoiminta nykyiselle tasolleen juuri tuolla periaatteellaPorkkanafoorumilla toinen näkemys asioiden eteenpäin viennistä, konservatiivinen ote noudattaa sääntöjä![]()
Ensinnäki, vitun tyhmä kommentit noin mututuntumalla. Toiseksi, käytkö itekki aina käsiksi, jos joku sanoo sinua vastaan jotain? Vitun väkivalta fanta-siatRääpi päätänsä, vaikka painaa jotain 70kg.
Tule itse ylivertaisena näyttämään mallia meille toisen luokan kansalaisille!Kun kattoo millasta porukkaa siellä seisomakatsomossa hilluu niin ei hirveesti ihmetytä nämä lapselliset ulostulot, niskoittelu ja muu härdelli. Hyviä ootte kuitenkin kannattamaan.
Keski-Euroopassa ollaan varmasti kehitetty kannattajatoiminta nykyiselle tasolleen juuri tuolla periaatteella![]()
![]()
![]()
Ensinnäki, vitun tyhmä kommentit noin mututuntumalla. Toiseksi, käytkö itekki aina käsiksi, jos joku sanoo sinua vastaan jotain? Vitun väkivalta fanta-siat
Samaa mieltä. Vitunmoisia kehvoja täynnä koko katsomo.Kun kattoo millasta porukkaa siellä seisomakatsomossa hilluu niin ei hirveesti ihmetytä nämä lapselliset ulostulot, niskoittelu ja muu härdelli. Hyviä ootte kuitenkin kannattamaan.
Mutta yhtä varmasti vetäsen ykkösellä, jos joku mulle huutelee ihan mitä tahansa haluaa. Käyttäytyä pitää osata ja olla fiksu.
Voisiko joku vastata siihen mua edelleen ihmetyttävään kysymykseen. MIKSI liput sitten saa liehua toisessa päässä. Ja ainakin mun telkkarista katsoen ne liehu koko pelin ajan.
Nythän mennään tosiaan sinun henkilökohtaisen arviosi perusteella, että on oltu törkeitä ja pahoitettu järkkärin mieli, joten päätit alkaa mollaamaan kaveria fyysisen olemuksen perusteella? Koetko sitten tämän niin vitun fiksuksi?Jos käyttää paljon kirosanoja ja on töykeä järkkärille tai poliisille, niin aina siittä jotain seuraa. Nyt repäsy. Joskus nuorena miehenä pääsin elämäni ainoan kerran laitokselle pahnoihin nukkumaan, kun sanoin poliisille lauseen "vittu sää oot sitten fiksu, kun ton keksit". En mää ihannoi poliiseja tai järkkäreitä. Lähinnä vain "setämiehenä" koitan kertoa miten asiat on, ettei kaikki samoja virheitä tee.
Kysymykseesi, en todellakaan käy käsiksi jos joku "sanoo sinua vastaan jotain". Mutta yhtä varmasti vetäsen ykkösellä, jos joku mulle huutelee ihan mitä tahansa haluaa. Käyttäytyä pitää osata ja olla fiksu. Kiekkokatsomossakin. Tietyissä rajoissa. Tilanne- ja tyylitaju. Logon arvostus.
Tuu mukaan!!Kun kattoo millasta porukkaa siellä seisomakatsomossa hilluu niin ei hirveesti ihmetytä nämä lapselliset ulostulot, niskoittelu ja muu härdelli. Hyviä ootte kuitenkin kannattamaan.