• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo kymmenettä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Osasto 41

Kuvaa näytettiin keskeltä porukkaa. Ei auta muiden syyttely, nyt oli ihan porukan ytimessä.

Alkaa jo kärsimään selitykset, kun vika on omassa pesässä.

Sää oo kyllä sekaisin.. onko nämä jotenkin toisiaan poissulkevia vai miten avaisit tätä filosofista päätelmääsi?
Alkuperäinen viesti oli mahdollisesti kirjoitettu sarkasmilla ja antoi kuvan että Tre Crew natsismisyyttelyä pitäisi jotenkin vähätellä.

Asia kun ei tähän liity mitenkään

Ja olen sekaisin Ilveksestä kiitos kysymästä

Ja jos kyselet näiden perään, niin nämä osaston "ei kuulu meille, ei ole meitä" heinäsirkkaparvi hyökkää paikalle vailla mitään itsekritiikkiä.
Tähän vielä lisätään se vähättely, kuten jo tänäänkin on tullu. Huomaa hyvin, että tuo porukka koostuu jostain kakaroista.

Kotoo helppo huudella, mutta josko maltetaan nyt ensin selvittää että kuka ja mitä on tapahtunu ennenku taas täytetään tämä ketju haukkumalla koko Osasto.

Voitte varmoja olla, että työllistää yhdistystä jälleen kiitettävällä tasolla.

Kyse kaiketi 1-2kpl stroboja, jotka ei tietenkään ok ole sisätiloissa, mutta eiköhän tässä päästä parhaiten eteenpäin nakkaamalla sankarit vittuun ja polliisisetä kirjottelee laput kouraan ja pelit jatkuu.

40122.jpg

KAOOTTISTA

Alkuperäinen viesti oli mahdollisesti kirjoitettu sarkasmilla ja antoi kuvan että Tre Crew natsismisyyttelyä pitäisi jotenkin vähätellä.

Asia kun ei tähän liity mitenkään

Ja olen sekaisin Ilveksestä kiitos kysymästä
Kunhan otin ne osastolaisten puolesta keskusteluun mukaan ettei niiden nyt ihan joka kerta tarvitse. Viime aikoina kun on annettu ymmärtää, että Osastoa on turha kritisoida koska tapparassa natseillaan.

Mun whatapp ryhmässä missä on urheiluväkeä(ei pelkästään lätkäfaneja) monet ei-Ilves kannattajat on ihan mehuissaan aina kun O41 pääsee otsikoihin. Nytkin tulli pyrojen jälkeen viestiä, että ihan huikeeta muuten harmaassa Suomessa :D
4-5 tyyppiä on kirjoitellut, että ottaa heille liput aina kun Ilveksellä on invaasio kun oon käyttänyt heitä Vaasassa, Espoossa ja koti-invaasiossa :D

Toivoisin, ettei täälläkään kaikkea tarvi ottaa niin vakavasti jos kukaan ei nyt ole loukkaantunut ;)

Kuka tyhmä kuvittelee, että tällainen auttaa joukkuetta ja Ilvestä. Negatiivista uutista tulee joka tuutista. Sitä paitsi tuo on vaarallista. Todella tyhmä teko eikä sitä kannata puolustella

Takaisin