Poissafoorumilta
Luottopelaaja
Voitko vastata rehellisesti minulle? Onko ainoa neuvottelu ase tehdä protestointia sääntöjä vastaa? Olisiko esimerkiksi neuvottelu suullisesti parempi ratkaisu?Ei todellakaan tule alistua puutteelliseen dialogiin, mielivaltaisiin päätöksiin ja paskaan areenasuunnitteluun tai kohteluun muutenkaan elämässä. Jos kannattajia ei kunnioiteta, niin miksi kannattajien pitäisi kunnioittaa näistä asioista vastaavia tahoja? Ei kannattajat ole mikään tanssiorkesteri, joka tulee vain taikomaan "Euroopan parhaan tunnelman" ikään kuin se olisi työtä.
Jos pelaajat haluavat parhaan mahdollisen tunnelman, he osannevat osoittaa toiveensa areenan henkilöstölle, eikä syyttää kannattajia, joilta riistetään kaikki olosuhteet tehdä paras tunnelma.
Itse kahden pojan isänä, annan periksi asioita keskustelemalla enkä heidän riehumisella. Te olette sentään aikuisia. Luulisi, että te ymmärtäisitte miten asiaa kannattaa aluksi lähteä selvittämään. Jos asiat ei puhumalla selviä, niin olen protestoinnin kannalla. Mutta se on sitten joskus jos ja jos ei asiat selviä puhumalla.