Osasto 41

Voisiko joku avata vähän mikä porukka on tämä Vestito di Nero?jotain youtube videoita katsellut!
Kattele vähä lisää, jos sit selviäis
 
Vieläkös sitä osaston olutta myydään jossain kun ei oo ainakaan Linnainmaan cittarissa enään?

Oletettavasti menekki laskenut alkubuumin jälkeen, mutta viimeistään syksyllä taas ralli alkaa.

S-ryhmällä vakivalikoimassa Tampereella, Keskolla kauppiaat itse päättävät mitä pitävät valikoimassa. Linnainmaalla oli laitettu ihan haistapaska hyllypaikkaankin tuo tuote. Prismassa ainakin on
 
Takaisin
Ylös