Jivi Reistola
Vakiokokoonpanossa
Hyvä meno oli kyllä näillä ultrilla, en valita.
Vois kuvitella et ois, mut eiks sinne tarvii ostaa erikseen pysäköintilupa?Täältä viis henkilöä lähtee omalla kyytillä Poriin lauantaina. Onko siellä parkkipaikkatilaa samalla lailla ku muutama vuosi sitten ? Sillon oli ainakin hyvin jos ajoissa meni.
Taidammepa tehdä niin, kiitos.Jos jättää auton siihen karhuhallin kohdalle niin kävelee 5min hallille.
Helvetin hyvä idea mut tuleeko vähän nopeella varotusajalla? Sitä vaan mietin että tämmösen toteutus saattais vaatia aika paljon suunniteluu myös etukäteen Upee juttu ois kyllä, vieläkun itekkin lähtee mukaan reissuun!Reissusta Poriin on tulossa niin spessu, että aloin miettimään onko näin lyhyellä varoitusajalla mahdollista ruveta miettimään jos reissusta tekisi jonkun pienen dokumentin?
Joko omin voimin tai laittaisi viestiä esim Ilveksen mediatiimiin/ jatkoaikaan/aamulehteen/urheilulehteen tms.. että olis tälläinen mieletön urheilumatka josta varmasti saisi mahtavaa materiaalia, iloa/surua ja tunteita mitä urheilu herättää ja kuinka iso juttu Ilveksestä on kasvanut.
Voisi olla mahtava kesäkuussa palata kauteen ja tähän reissuun! Ja Ilves saisi ensivuoden mediakuutiolle hyvää matskua!
Mikäli kyseistä ajatusta ei vielä ole ilmoilla, voin myös itse asiaa kysellä ja viedä eteenpäin..tosin uskon että palstalla ja osastossa olisi porukkaa kenellä on parempia kontakteja jo puhelimen yhteystiedoissa.
Onko tälläisestä siis ollut mitään puhetta? Jos ei, niin olisiko hyvä?
Marekille on jo chäntti ja miehen omasta toiveesta kyseinen versio. Itseasiassa kahtakin eri chänttiä vedetään mutta päächäntti Marekin oma toive.
En usko, että suoranaista "dokumenttia" saavat aikaiseksi, mutta veikkaan että Ilveksen mediatiimi lähtee kyllä Poriin joukkueen kanssa, joten eiköhän jotain materiaalia ole myös kannattajien toiminnasta luvassa. Aikaisemmin vieraspeleistä mediatiimi"kokonaisuudessaan oli esim. Fribourgissa ja Salzburgissa. Ainakin Tuomisto tais myös olla pari vikkoa sitten Jyväskylässä.Reissusta Poriin on tulossa niin spessu, että aloin miettimään onko näin lyhyellä varoitusajalla mahdollista ruveta miettimään jos reissusta tekisi jonkun pienen dokumentin?
Joko omin voimin tai laittaisi viestiä esim Ilveksen mediatiimiin/ jatkoaikaan/aamulehteen/urheilulehteen tms.. että olis tälläinen mieletön urheilumatka josta varmasti saisi mahtavaa materiaalia, iloa/surua ja tunteita mitä urheilu herättää ja kuinka iso juttu Ilveksestä on kasvanut.
Voisi olla mahtava kesäkuussa palata kauteen ja tähän reissuun! Ja Ilves saisi ensivuoden mediakuutiolle hyvää matskua!
Mikäli kyseistä ajatusta ei vielä ole ilmoilla, voin myös itse asiaa kysellä ja viedä eteenpäin..tosin uskon että palstalla ja osastossa olisi porukkaa kenellä on parempia kontakteja jo puhelimen yhteystiedoissa.
Kuten jo mainittiinkin, niin Marekille on jo omat chanttinsa. Jos tästä haluaa omaa versiota, niin itse ehdottaisin "Oh Tampere" tai esim. "Shalalalaaa Ilves Tampere".
Toimistolle kontaktia vaan, itse olen myös miettinyt mahtaako koskaan tuo ”Ilveksen matkassa” mikä Youtubessa joskus oli niin jatkua.Reissusta Poriin on tulossa niin spessu, että aloin miettimään onko näin lyhyellä varoitusajalla mahdollista ruveta miettimään jos reissusta tekisi jonkun pienen dokumentin?
Ipan pitäs mainostaa somessa tätä jotta ne vikat 1000 tulis Tampereelta.
Matkainfo Poriin.
Instagramin kautta ainakin onnistuu.Tarkoittaako yksityisviesti twitteriä vai sähköpostia?
Matkainfo Poriin.