Don Corleone
Luottopelaaja
Tulen tulenTulee raikaamaan.
Viimeksi muokattu:
Tulen tulenTulee raikaamaan.
Katsotaanko kuka sinne ei ole tervetullut jos on lipunkin ostanut? Väitän, että sitä ei tule kukaan kieltämään.Vittu hävettää saatana toisella puolella ollaan valmiita kannattaa rikostuomion uhalla ja täällä ei iso osaa edes avata suuta. Ette ole tervetulleita vitun glooryhuntterit
En minä sitä saatana päätä, mutta kyllä minulle tulee pahamieli kun itselle tärkeää ryhmää horjutetaan tämmöisten tuularien takia. Turha on antaa anteeksiKatsotaanko kuka sinne ei ole tervetullut jos on lipunkin ostanut? Väitän, että sitä ei tule kukaan kieltämään.
Aha, käyppäs sanomassa päin naamaa.En minä sitä saatana päätä, mutta kyllä minulle tulee pahamieli kun itselle tärkeää ryhmää horjutetaan tämmöisten tuularien takia. Turha on antaa anteeksi
Sitä se menestys tuo. Kun on hyvä tunnelma, niin sinne halutaan mukaan. Ja lippujen hinnat nousee, niin myös sinne missä on halpaa halutaan mennä. Mutta naurettavaa sanoa kuka olisi tervetullut ja kuka ei..En minä sitä saatana päätä, mutta kyllä minulle tulee pahamieli kun itselle tärkeää ryhmää horjutetaan tämmöisten tuularien takia. Turha on antaa anteeksi
Ai pitäis olla iloisia kun jotkut tulee paskomaan nämä juhlat?Sitä se menestys tuo. Kun on hyvä tunnelma, niin sinne halutaan mukaan. Ja lippujen hinnat nousee, niin myös sinne missä on halpaa halutaan mennä. Mutta naurettavaa sanoa kuka olisi tervetullut ja kuka ei..
Lahilaiset luovutivat kun Ipa meni johtoon...Minua hävetäisi....Mielestäni tänään oikein hyvä meininki. Toisessa erässä osa ikävä kyllä vähän luovutti, mutta yleistunnelmaltaan tämä peli oli kuitenkin yksi kauden parhaista, imo.
Tästä tuli kyllä illan isoimmat naurut itselleAi vittu mää nautin, kun osaston lipun liehuttaja kävi tarjoamassa lasejaan rantalalle
Juu oli aika lähellä sitä game 7 kärppä peliäMielestäni tänään oikein hyvä meininki. Toisessa erässä osa ikävä kyllä vähän luovutti, mutta yleistunnelmaltaan tämä peli oli kuitenkin yksi kauden parhaista, imo.
Jep, ensi matsiin 60 minuuttia "vittu mikä pelle" "seula" ja "nuija" -huutoja tilattu!Reaktiokannatus kielletty. Lallatellaan sekin aika...
Muistakaa sitten että seula huutelu pitää aloittaa jo toisella sekunnilla kun maalisummeri soi!Jep, ensi matsiin 60 minuuttia "vittu mikä pelle" "seula" ja "nuija" -huutoja tilattu!
Mitään kannatusta ei ole kielletty.Reaktiokannatus kielletty. Lallatellaan sekin aika...