Moraalinvartija
OS41 Lutuurituottaja
katso liitettä 6550
Osaston pukki toivottaa myös kaikille foorumisteille rauhaisaa joulua!
Mouhoille paskaa joulua!
katso liitettä 6550
Osaston pukki toivottaa myös kaikille foorumisteille rauhaisaa joulua!
Mouhoille paskaa joulua!
Upeesti raikaa lähetykseen ”me ollaan hulluja” chäntti. On meinaa upeen kuulonen ihan kaikella tavalla.
Mä taas en ymmärrä tuota ollenkaan. Kaikki muut biisit käy. Tuo ärsyttää suunnattomasti ja taukoamatta samaa mantraa.
Joten tuu mukaan!
Kyllä mä oon ollu noita monia muita biisejä laulamassakin monesti. Tuota en laula. Se vaan on mielipide. Jatkakaa.
Eikös jokaisessa chantissa enemmän tai vähemmän toisteta ”samaa mantraa”? Toki jos se sinun mielestäsi on huono niin ei kai siinä mitään, mutta moni tuosta tuntuu tykkäävän.Täällä on aika nauravaista sakkia, mutta mikäs siinä jos naurattaa! Itse olen kannattajakatsomossa ollut huutamassa ennen monia teistä. Osa teistä ei ollut vielä syntynytkään. Voimia nauramiseen.
Eikös jokaisessa chantissa enemmän tai vähemmän toisteta ”samaa mantraa”? Toki jos se sinun mielestäsi on huono niin ei kai siinä mitään, mutta moni tuosta tuntuu tykkäävän.
Täällä on aika nauravaista sakkia, mutta mikäs siinä jos naurattaa! Itse olen kannattajakatsomossa ollut huutamassa ennen monia teistä. Osa teistä ei ollut vielä syntynytkään. Voimia nauramiseen.
Saahan sitä olla jos haluaa.Me ollaan hullujaa!
Niin, mielipidekysymyksiähän nuo ovat. Mä ainaki diggaan kyseisestä chäntistä ihan perkeleesti.Saahan sitä olla jos haluaa.
Niin, mielipidekysymyksiähän nuo ovat. Mä ainaki diggaan kyseisestä chäntistä ihan perkeleesti.
Makuasioita sano koira kun jne jne jne...
Välillä tuntuu, että Ipankin peleissä yläparvi on juuri niitä kirkossa istuvia varten, jotka syttyy vain maaleihin ja itse huutoihin mukaan lähtiessä tulee heti katseita ympäriltä.26.12 olin oudokseltaan hattuhyllyllä, enkä fanien seassa. Osaston laulut kuului ylöskin hyvin ja itsekin intouduin hoilaamaan mukana ja sain lähimpiä katsojia mukaan, muutamia mulkaisuja ja hissukseen olemisen kehotuksia tosin myös mustavalkopaitaisilta, sieltä tois pual jokkee.... Hitto kun ois itellä ees jonkinlainen lauluääni mutta kun ei. Mölinälläkin pärjää, kun sen tekee äänekkäästi.
Kiitos Osastolle, hyvää pelisilmää lauluissa ja saitte yleisön hyvin mukaan. "Huono tuomari..." raikasi parvellakin ja "tampereen ykkönen" meinas rikkoa korvat!!
Nujakan "ilves" oli napakymppi. Teette arvokasta työtä Ipa-perheen eteen ja luotte positiivista tunnelmaa matseihin
Kommentti: Toinenkin rumpusetti vois tuoda lisää rytmiä kuuluviin kauempana istuvienkin korviin jos siis saa ottaa mukaan ja sellainen on.... katsomon taputusten rytmi tuntui karkaavan muuttuen sekavaksi kohinaksi ja jouduin itekin katsomaan osaston käsistä oikeata rytmiä.... kaiken maailman mainokset häiritsevät rehtiä kannustusta.