Riisi
Tulokas
Vittu kai mää si oon jos äijät sanooTerveisiä koko Ilvesyhteisön puolesta muovihuorille!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vittu kai mää si oon jos äijät sanooTerveisiä koko Ilvesyhteisön puolesta muovihuorille!
Noita paitoja nyt myydään joka paikassa! Voit olla mistä vaan hankkinu!Vittu kai mää si oon jos äijät sanoo
Se on huomattu, että sä olet aina haukkana paikalla, jos täällä ollaan "väärässä".Sehän meni taas hyvin.![]()
Olen kyllä ollutkin. Reissuilla mukana ja kohta mennään taas.Se on huomattu, että sä olet aina haukkana paikalla, jos täällä ollaan "väärässä".
Suosittelen sullekkin vähän reissumieltä! Tuu joskus mukaan tähän kulttuuriin sääkin, niin huomaat ettei tän tarvi aina olla sama keskustelu kun mitä työpaikalla käydään kahvitauolla.
Joskus rapatessa roiskuu, ja mielummin haistelen mouhojani väärin, kun sammutan tutkaa
Olen kyllä ollutkin. Reissuilla mukana ja kohta mennään taas.
Ihmetyttää vaan miksi aina luulette että jollain on hyökkäys käynnissä Osastoa kohtaan.
Olis kyllä viime hetken otteista taas standing ovationin ansainneet. Ei vaan tunnu istumapaikoilta lähtevän jengi mukaanOnko tänään ohjelmassa ottelun alkuun nouskaa meidän Ipalle?
Sitä pitää jatkaa niin kauan että siitä tulee tapa.Olis kyllä viime hetken otteista taas standing ovationin ansainneet. Ei vaan tunnu istumapaikoilta lähtevän jengi mukaan
Samaa ihmettelin. Kengätkin lähtivät jossain vaiheessa jalasta ja niitä näyteltiin vaihtoaition (?) suuntaan, eli olisiko tosiaan mielenosoituksesta kyse. Hyvin kuului Osaston chantit myös Tapparan päädyn yläparvelle, kun siellä täytyi seurueen vuoksi istua. Hyvä meininki niin katsomossa kuin jäälläkin!Ihan kommenttina: en päässyt Tapparankaatopeliin mutta pysryin katsomaan lähes koko pelin telsusta. Osaston toiminnalle suuri kiitos! Oli lähes kuin ois kotipeliä katsonut. Mikä muuten se juttu oli kun Tapsufanit käänsi selkänsä kentälle ja hyppi? Tv:stä katsottuna näytti mielenosoitukselle omaa seuraa vastaan?
Manchester cityn fanit tekevät ainakin tota samaaIhan kommenttina: en päässyt Tapparankaatopeliin mutta pysryin katsomaan lähes koko pelin telsusta. Osaston toiminnalle suuri kiitos! Oli lähes kuin ois kotipeliä katsonut. Mikä muuten se juttu oli kun Tapsufanit käänsi selkänsä kentälle ja hyppi? Tv:stä katsottuna näytti mielenosoitukselle omaa seuraa vastaan?