38 Special
Luottopelaaja
Bussilla tai ratikalla, jos ei asu kävelymatkan päässä hallilta.Mennäänkö me bussilla? katso liitettä 10746
Bussilla tai ratikalla, jos ei asu kävelymatkan päässä hallilta.Mennäänkö me bussilla? katso liitettä 10746
Vedetään ennen matsia maakuntakierros Mouhijärven, Ylöjärven ja Vesilahden kautta, puhkotaan niiden traktorien renkaat ettei ne pääse kaupunkiin ja sit palataan Tampereelle.Mennäänkö me bussilla? katso liitettä 10746
Saako esivalmistella autolla?Vedetään ennen matsia maakuntakierros Mouhijärven, Ylöjärven ja Vesilahden kautta, puhkotaan niiden traktorien renkaat ettei ne pääse kaupunkiin ja sit palataan Tampereelle.
Mennäänkö me bussilla? katso liitettä 10746
"Tämä paita täytyy ansaita..."Helvetti mä odotan että pääsee nokia areenalle katsomaan tätä kyntämistä ja vittuuntua yhdessä kaikkien muiden kanssa.
Tämä ja siis kouvostoliiton reissuthan ovat aina helvetin hauskoja ja nytkin tiedossa on spessuakin settiä. Kannattaa lähteä messiin.Tästäkin huolimatta Kouvolaan lähdetään vetämään täysillä. Jos ei synkkinä menneisyyden vuosina luovutettu, niin ei todellakaan luovuteta nyt. Toisekseen on vasta marraskuu alkamassa, ollaan huolissaan sitten ensi vuonna jos on aihetta.
Toki Kouvolaan suosittelen ottamaan mukaan ylimääräisen pullon raakaa viinaa, ihan vaan paluu matkaa varten. Tälle nauretaan vielä keväällä.
Miksi sitten kirjoitat osasto 41 palstalleEn lähtisi tätä paskaa Kouvolaan todistamaan vaikka minulle maksettaisiin siitä.
Itseä vituttaa että en pääse lähtemään koska olisihan se mahtava reissu Osaston kanssa ja Ilveksen pelaaminen olisi kyllä toissijainen asia josta ei ymmärtäisi mitään parin jälkeen.En lähtisi tätä paskaa Kouvolaan todistamaan vaikka minulle maksettaisiin siitä.
Kuka vittu lähtee vieraspelimatkalle katsoakseen jotain jääkiekkoa?En lähtisi tätä paskaa Kouvolaan todistamaan vaikka minulle maksettaisiin siitä.
En lähtisi tätä paskaa Kouvolaan todistamaan vaikka minulle maksettaisiin siitä.
Ei hätää. Ei siitä ymmärrä selvinpäinkään.Itseä vituttaa että en pääse lähtemään koska olisihan se mahtava reissu Osaston kanssa ja Ilveksen pelaaminen olisi kyllä toissijainen asia josta ei ymmärtäisi mitään parin jälkeen.
Useimmiten kyllä!Tämä ja siis kouvostoliiton reissuthan ovat aina helvetin hauskoja ja nytkin tiedossa on spessuakin settiä. Kannattaa lähteä messiin.
Ei matka tapa vaan se seura!Kuka vittu lähtee vieraspelimatkalle katsoakseen jotain jääkiekkoa?
Reissut finaaleissa kuitenkin sitten kelpaa?En lähtisi tätä paskaa Kouvolaan todistamaan vaikka minulle maksettaisiin siitä.
Tästäkin huolimatta Kouvolaan lähdetään vetämään täysillä. Jos ei synkkinä menneisyyden vuosina luovutettu, niin ei todellakaan luovuteta nyt. Toisekseen on vasta marraskuu alkamassa, ollaan huolissaan sitten ensi vuonna jos on aihetta.
Toki Kouvolaan suosittelen ottamaan mukaan ylimääräisen pullon raakaa viinaa, ihan vaan paluu matkaa varten. Tälle nauretaan vielä keväällä.
Aivan yhtä paskaa se peli oli viime kaudella.... Tosin vaan kotipeleissä.Nyt mennään rankasti ot:na, mutta sanasta sanaan näin kuomaseni!
Huvittaa nämä "paskinta kiekkoa 2000-luvulla".
Kuten myös vertaukset kymmenen vuoden takaiseen rosteriinHuvittaa nämä "paskinta kiekkoa 2000-luvulla".