Moraalinvartija
OS41 Lutuurituottaja
Aiotko naida katsomossa, bussissa, vai sekä että? Muista nyt sitten ajatella lapsia!
Tai siis että voivat nähdä tilanteen...
Aiotko naida katsomossa, bussissa, vai sekä että? Muista nyt sitten ajatella lapsia!
Tai siis että voivat nähdä tilanteen...
Itse ainakin ostin 3 lippua jostain katsomosta. Kai sitä silti voi omien joukkoon tulla. Pääseepähän ainakin paikalle. Toki kyydit pitää itse hoitaa.Ai saakeli just sain kuulla että vaasaan pääsy onnistuisi. Toivotaan että irtoo vielä lisäpaikkoja
Anna tulla vaan, täällä ollaan jo lähtötelineissä!Jaahans jaahans.
Pitäsköhän sitä pian laittaa lisäinfoja jakoon reissaajille?
Joko janottaa HÄ?
Tässähän on vaan sellainen juttu että jos et tule bussilla, mutta otat lipun niin siihen sun paikalle ei ketään bussiin voi ottaa koska enempää lippuja ei ainakaan toistaiseksi ole. Eli tämän takia se linja-auton osuus pitäisi maksaa.Mitenkäs silloin toimitaan, jos haluaisi olla koko viikonlopun Vaasassa eli mennä omilla kuljetuksilla, mutta ottelulipun on jo ostanut fanimatkan kautta? Eli onko pelkän bussimatkan peruminen sallittua? Toki bussimatkankin voi maksaa järjestelypalkkiona.
Hyvin todennäköisesti se lisäpaikkojen saanti on kiinni juuri meistä Ilves faneista, jotka on ostanut lippuja ja täyttänyt ne viereiset lohkot, joten enään ei saada puljatua kokonaista lohkoa tyhjäksi.Onkos se nyt niin, että lisäpaikkojen saanti on epätodennäköistä? Että tietää sitten lähteä järkkäilemään omatoimimatkaa.
Onkos se nyt niin, että lisäpaikkojen saanti on epätodennäköistä? Että tietää sitten lähteä järkkäilemään omatoimimatkaa.
Kevyet 1,5 kuukauden etkot ennen pääpäivää, ei tunnu missää!Mentäiskö jo?
Tosi kevyet, mulla ollut jo monen vuoden mestaruusjuhlatkin päällä, ihan näin varmuuden vuoks!Kevyet 1,5 kuukauden etkot ennen pääpäivää, ei tunnu missää!
Olisiko tänne mahdollista myydä pelkkää bussimatkaa omatoimimatkailijoille? Jokainen voisi itse ostaa sitten lippunsa mistä haluaa. Jos ei siis lisää lippuja ole tulossa? Löytyykö täältä foorumilta ihmisiä, joita kiinnostaisi pelkkä bussimatka Osaston kautta?
Mahtavaa, että saadaan tämmönen todellinen megareissu tälle kaudelle ja kiitos siitä kuuluu teille!Tämä tosijaan mahdollistetaan JOS löydämme linja-auton, ja kuljettajan!
Nykyistenkin saatavudeen kanssa omat taikinointinsa vielä.
Hyvä, että saatiin tuo Hakametsä, entiselle lipunmyyntiluukulle tulee infopiste, ja bussit lähtevät siltä puolen hallia.
Puomi hakametsän pihassa jätetään myös auki yöksi, jos ihmisiä haluaa tulla autolla hakamettälle, niin sieltä pääsee myös poikkeuksellisesti pois. Normaalisti puomit 22:30 kiinni.
Pyritään siihen, että pystyttäis sähköposteilla ilmottamaan jokaselle omat bussinumerot etukäteen, jos ei syystä x onnistu, niin nimenhuuto x 1100kpl...
Lähtöä saatetaan vielä hieman aikaistaa, riippuu pysähdyspaikkojen työntekijäresursseista, joita myös selvityksessä.
Eipähän oo ennen täytyny away peliin tehdä näin helvetisti järjestelyjä
Kuljettaja täältä minä edelleen jos löydätte linja-auton joka on teli ja automaattiTämä tosijaan mahdollistetaan JOS löydämme linja-auton, ja kuljettajan!
Nykyistenkin saatavudeen kanssa omat taikinointinsa vielä.
Hyvä, että saatiin tuo Hakametsä, entiselle lipunmyyntiluukulle tulee infopiste, ja bussit lähtevät siltä puolen hallia.
Puomi hakametsän pihassa jätetään myös auki yöksi, jos ihmisiä haluaa tulla autolla hakamettälle, niin sieltä pääsee myös poikkeuksellisesti pois. Normaalisti puomit 22:30 kiinni.
Pyritään siihen, että pystyttäis sähköposteilla ilmottamaan jokaselle omat bussinumerot etukäteen, jos ei syystä x onnistu, niin nimenhuuto x 1100kpl...
Lähtöä saatetaan vielä hieman aikaistaa, riippuu pysähdyspaikkojen työntekijäresursseista, joita myös selvityksessä.
Eipähän oo ennen täytyny away peliin tehdä näin helvetisti järjestelyjä