Sold out Osaston kautta. Omatoimimatkana ja Sportin lippukaupasta liput, niin mahtuu mukaanTarttee lähtee mukaan.
Mistä noi liput saa kätevimmin?
Onhan Meitä….veikkaan 1200-1300Onkos mitään arviota paljonko meidän jengiä Vaasassa on?
Osasto + I-I + omatoimi = ??
Onkos mitään arviota paljonko meidän jengiä Vaasassa on?
Mulla veikkaus, että menee helposti yli 1500 henkilön.Onhan Meitä….veikkaan 1200-1300
Okei. Kiitos.Sold out Osaston kautta. Omatoimimatkana ja Sportin lippukaupasta liput, niin mahtuu mukaan
Vai 20eSehän oli 15€/henkilö?
Kyllä.Sehän oli 15€/henkilö?
Onkos mitään arviota paljonko meidän jengiä Vaasassa on?
Onkos tänne lähdössä paljon omatoimi matkaajia jotka on menossa Vaasan yöelämään pelin jälkeen? Mietin että missä baarissa olis enemmän sitä keltavihreää minun ja veljeni lisäksi
Me (minä + 2 kaveri) mennään ainakin. Ollaan ihan yötä Vaasassa. Jos baariehdotuksia, niin kuunnellaan ehdotuksiaOnkos tänne lähdössä paljon omatoimi matkaajia jotka on menossa Vaasan yöelämään pelin jälkeen? Mietin että missä baarissa olis enemmän sitä keltavihreää minun ja veljeni lisäksi
Joo mulle kanssa baariehdotuksia voi kans heitelläMe (minä + 2 kaveri) mennään ainakin. Ollaan ihan yötä Vaasassa. Jos baariehdotuksia, niin kuunnellaan ehdotuksia
Pelin alkuunmoneen asti ständi tänää?
Onko mobilepay mahdollista?Bussin maksu (käteinen ja tasaraha):
-La 27.1. Ilves-Sport, Areenan ala-aula klo. 15-17 (suositeltava)
-Hakametsän parkkipaikalla reissupäivänä
(lisätty myös aloitusviestiin, päivittyy tarvittaessa)
Onko mobilepay mahdollista?