Jokohan toi laaksosen suojatyöpaikka olis taputeltu
Laaksonen on viimeaikoina petrannut otteitaan huimasti. Tänään kävi lepsuilu pahaan saumaan, ne pois niin hyvä tulee.Jokohan toi laaksosen suojatyöpaikka olis taputeltu
Se vaan ihme että kyseinen sankari ei ymmärrä että lepsuilu kostautuu.... Toisaalta on parantanut otteitaan mut mut ei vaan riitä....Laaksonen on viimeaikoina petrannut otteitaan huimasti. Tänään kävi lepsuilu pahaan saumaan, ne pois niin hyvä tulee.
Olisin itse peluuttanut jatkoajalla pakkina Peltolaa, Maalahtea, Elorinnettä tai Parikkaa, mutta valmennus kyllä tietää ja päättää.
Niin, eikös tuosta porukasta Peltola tehnyt ensimmäisen omiin ja Elorinne toisen? Ajattelitkos, että ne ois voinu vielä entisestään kasvattaa "oma maali" -saldoaan vaiko sitä, että Maalahti/Parikka olisi potkaissut pelin kolmannen omarin?
Nuori poikahan Oskari vielä on, vaikka ammatikseen tätä tekeekin. Oppirahoja maksaa edelleen ja samalla kasvaa aikuiseksi pelimieheksi. Turhauttavaa se on meidän fanien vinkkelistä ja varmasti monen muunkin mielestä, mutta näitä vaan tapahtuu. Enemmän mä olisin huolissani Lepauksesta, se lepsuilu ei mene enää nuoruuden piikkiin.Se vaan ihme että kyseinen sankari ei ymmärrä että lepsuilu kostautuu.... Toisaalta on parantanut otteitaan mut mut ei vaan riitä....
Se on taas laiskuutta Lepauksen tekeminen. Ja olet täysin oikeassa. Ehkä Oskarista odotukset vaan jotain muuta kuin teot näyttänyt. No ehkä se nyt näitten kaikkien jälkeen lyö sen mestaruus maalin keväällä....Nuori poikahan Oskari vielä on, vaikka ammatikseen tätä tekeekin. Oppirahoja maksaa edelleen ja samalla kasvaa aikuiseksi pelimieheksi. Turhauttavaa se on meidän fanien vinkkelistä ja varmasti monen muunkin mielestä, mutta näitä vaan tapahtuu. Enemmän mä olisin huolissani Lepauksesta, se lepsuilu ei mene enää nuoruuden piikkiin.