Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 17 150 perjantai klo 19:23 #141 @Tupsukorva35 @Rauno Repomies Aikaa / kiinnostusta rustailla huominen vai hoidanko tässä yön pikkutunneilla?
@Tupsukorva35 @Rauno Repomies Aikaa / kiinnostusta rustailla huominen vai hoidanko tässä yön pikkutunneilla?
Tupsukorva35 Tähtipelaaja Viestejä 15 464 perjantai klo 19:31 #142 Riksu sanoi: @Tupsukorva35 @Rauno Repomies Aikaa / kiinnostusta rustailla huominen vai hoidanko tässä yön pikkutunneilla? Laajenna klikkaamalla Jos sulla itsellä ilta tiukkaa on, niin voin minä ainakin jotain raapia tässä illan aikana kasaan.
Riksu sanoi: @Tupsukorva35 @Rauno Repomies Aikaa / kiinnostusta rustailla huominen vai hoidanko tässä yön pikkutunneilla? Laajenna klikkaamalla Jos sulla itsellä ilta tiukkaa on, niin voin minä ainakin jotain raapia tässä illan aikana kasaan.
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 17 150 perjantai klo 19:44 #143 Tupsukorva35 sanoi: Jos sulla itsellä ilta tiukkaa on, niin voin minä ainakin jotain raapia tässä illan aikana kasaan. Laajenna klikkaamalla Jos viitsit, ihan ei oo vielä kalenteri kiekkokausimoodissa niin tulee nämä kaikki systeemit nyt taas päin naamaa
Tupsukorva35 sanoi: Jos sulla itsellä ilta tiukkaa on, niin voin minä ainakin jotain raapia tässä illan aikana kasaan. Laajenna klikkaamalla Jos viitsit, ihan ei oo vielä kalenteri kiekkokausimoodissa niin tulee nämä kaikki systeemit nyt taas päin naamaa