Otteluennakon sopiminen

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Loppuviikon peleistä:

Onko vapaata riistaa? Voisin mielellään kirjoittaa tuon perjantain pelin. Löytyykö halukkuutta jommalta kummalta tuon HIFK-ottelun hoitamiseen?

@Tupsukorva35 @Rauno Repomies

Viimeksi muokattu:

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
@Tupsukorva35 @Rauno Repomies

Mites tämä viikko? Löytyykö kummaltakaan halukkuutta tuohon ultratärkeään Växjö-otteluun väsäillä ennakkoa vai otanko minä sen?

Paikallisen osalta itselle ihan sama.
Mä en tällä viikolla taida ehtiä raapustelemaan mitään noita. Mun mielestä tuohon Växjö -matsiin vois ihan hyvin suhtautua kuten tämä meidän jengi koko CHL:ää kohden eli kirjoittaa vain otsikko ja antaa olla :D

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Mä voisin ottaa tuon tiistain Espoo-pelin, ellei muilla ole merkittävää kiinnostusta tuota kohtaan, että ehdottomasti sen haluaisi tehdä.

Puolestani @Riksu ja @Rauno Repomies te voitte näitä pääosin hoidella. Itse toimin tällaisena välihuutelijana, että mitä voisin tarjoutua kirjoittelemaan.

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Mä voisin ottaa tuon tiistain Espoo-pelin, ellei muilla ole merkittävää kiinnostusta tuota kohtaan, että ehdottomasti sen haluaisi tehdä.

Puolestani @Riksu ja @Rauno Repomies te voitte näitä pääosin hoidella. Itse toimin tällaisena välihuutelijana, että mitä voisin tarjoutua kirjoittelemaan.
Jees, hoida ihmeessä tuo tiistai.

@Rauno Repomies kiinnostusta hoitaa tuota huomista matsia? Voisin vuorostaan ottaa tuon ensi viikon paikallisen, jos ok?