Otteluennakon sopiminen

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 746
Katsotaan joo noita syksyn CHL-pelejä sitten hieman lähempänä. Viikonlopun toiseen peliin voin varmaankin ennakon kirjoittaa?

Oliko ok jos ottaisin ensi viikolta Zurich-pelin?

Sä voit halutessasi sitten kirjoitella torstain peliin.
 

RanskanIlves

Luottopelaaja
Viestejä
2 231
Mielelläni kirjoittaisin jonkun/joitakin/jokaisen noista CHL-vierasotteluennakoista, sillä olen henkilökohtaisesti niistä kaikista eniten innoissani. Kiekko-osaamiseni on varsin niukkaa, mutta tilastoja ja ranskan- ja saksankielisiä sivuja osaan kyllä lukea.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 622
Mielelläni kirjoittaisin jonkun/joitakin/jokaisen noista CHL-vierasotteluennakoista, sillä olen henkilökohtaisesti niistä kaikista eniten innoissani. Kiekko-osaamiseni on varsin niukkaa, mutta tilastoja ja ranskan- ja saksankielisiä sivuja osaan kyllä lukea.
Joo ihan vapaasti, jos kiinnostusta löytyy! Ilmoittele täällä sitten minkä pelin/pelit meinaat kirjoittaa. Ota ihmeessä ainakin tuo Rouen-vieraspeli ;)
 
Viimeksi muokattu:

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 905
Mielelläni kirjoittaisin jonkun/joitakin/jokaisen noista CHL-vierasotteluennakoista, sillä olen henkilökohtaisesti niistä kaikista eniten innoissani. Kiekko-osaamiseni on varsin niukkaa, mutta tilastoja ja ranskan- ja saksankielisiä sivuja osaan kyllä lukea.
Onnistuisiko sulta Rouen-Ilves otteluennakossa se Rouen Dragonsin osion kirjoittaminen ranskan kielellä?

Mielestäni voisi olla aika hieno. :)
 

RanskanIlves

Luottopelaaja
Viestejä
2 231
Voisin kirjoittaa Lausanne-pelin ennakon ja sitten Rouen-ennakon ensi kuussa. Geneve saattaa olla hankalampi, sillä minulla ei ole välttämättä tietokonetta käytettävissä torstain ja lauantain välillä Sveitsissä ollessani.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 746
Voisin kirjoittaa Lausanne-pelin ennakon ja sitten Rouen-ennakon ensi kuussa. Geneve saattaa olla hankalampi, sillä minulla ei ole välttämättä tietokonetta käytettävissä torstain ja lauantain välillä Sveitsissä ollessani.

Sopii tänne kyllä. Hienoa että uusia halukkaita kirjoittajia ilmaantuu.

Itselle Geneve ei myöskään onnistu, mutta miten @Riksu tai @Rauno Repomies ?
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 746
Käypi näin miten ylhäällä puhuttu.

Voisin tuon TPS-avauspelin ennakon kirjoittaa, jos käy.

Tämä käy.

Kun tässä varailemaan oikein kunnolla ruvettiin, niin itse vastaavasti nostan käden pystyyn ilmoittautumisen merkiksi parin viikon päästä pelattavan Pelicans-kotipelin kohdalla.
 
Ylös