Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eivät itsekään vielä tiedä mitenkä säälit ja puolivälierät pelataan.
Luulen minä
Itse kuuntelin tämän justiinsa, ja onhan tämä nyt aivan p*rseestä.
On kuulemma mahdollista, että Ilves ja Tappara pelaavat molemmat samana päivänä Areenalla, jos viikonlopulle osuu pelit... aikamoista paskaa playoff päiväpeli viikonloppuna.
Näin etäkannattajana en kauheasti valittaisi, jos Ilves pelaisi play-off kotiottelun alkuiltapäivästä Nokialla Jukurit pelin tyyliin. Aamupäivästä Tampereelle ja illalla vielä ehtii ihmisten aikaan kotiin.On kuulemma mahdollista, että Ilves ja Tappara pelaavat molemmat samana päivänä Areenalla, jos viikonlopulle osuu pelit... aikamoista paskaa playoff päiväpeli viikonloppuna.
On ainakin areenan puolelta tehty selvyydet liigalle miten mahdollista pelata. Oliko muistaakseni joku arkipäivä ensimmäinen ottelu ja seuraavana päivänä pelaa ” huonommin sijoittautunut”. Vieraspelit pelataan normaalisti muiden aikataulun mukaan. Eli tuplapelejä tiedossa toiselle tamperelaiselle..
Oiskohan Areenan vika tällä kertaan.. ipa hakametsään pelailee poffit.Jos se ensimmäisessä pelissä pelataan joku 120+ minuutin jatkoaika, niin pitäähän se jälkimmäinen ottelu siinäkin tapauksessa siirtää. Jestas mitä järjen riemuvoittoa taas liigalta.
Oiskohan Areenan vika tällä kertaan.. ipa hakametsään pelailee poffit.
TV-sopimus kyseessä joka sitoo. Valitettavasti. Muuten joutuvat maksumiehiksiKertoo todella paljon mitkä on Liigan prioriteetit tällä hetkellä.