Raipe - The Great One
Tähtipelaaja
Vs: Ottelutulosveikkaus: Ilves-Blues Ke 25.11.2015 Klo 18:30
Ilves-Blues 3-2
JIRI TEKEE TÄNÄÄN MAALIN!
Ilves-Blues 3-2
JIRI TEKEE TÄNÄÄN MAALIN!
Masce sanoi:Jaatinen talsi juuri pukukopista penkille. Hippasen viime tinkaan vissiin jäänyt ilmoitus pelipäivästä. Itse ihmettelen, että Välimaa edes on kokoonpanossa ennen Jaatista.
Ikurin Vire sanoi:Masce sanoi:Jaatinen talsi juuri pukukopista penkille. Hippasen viime tinkaan vissiin jäänyt ilmoitus pelipäivästä. Itse ihmettelen, että Välimaa edes on kokoonpanossa ennen Jaatista.
No kai se on jääny, kun vasta alkulämmöissä on todettu, ettei Sointu pysty pelaan.
On kyllä mukavaa katseltavaa tuon ketjun peli.Leki78 sanoi:Nelonen pelaa kyllä hyvin.
ysi sanoi:En kuulu Riekkisen pää-vihaajiin, mutta kyllä mäkin ihmettelen ton kentän menoa. Vierellä vieläpä kaksi täyttä raakiletta.
Ikurin Vire sanoi:ysi sanoi:En kuulu Riekkisen pää-vihaajiin, mutta kyllä mäkin ihmettelen ton kentän menoa. Vierellä vieläpä kaksi täyttä raakiletta.
Raakileita juu, mutta kiekollinen tekeminen hieman toista, kun kaksikolla Välimaa, Veistola.
Toivottavasti pääsee itse kokeileen.Ikurin Vire sanoi:Ja neloskenttä hankkii ylivoiman.
No jämäsekunnit pääsi.Leki78 sanoi:Toivottavasti pääsee itse kokeileen.Ikurin Vire sanoi:Ja neloskenttä hankkii ylivoiman.