Surkeeta
laku-mambo Vakiokokoonpanossa Viestejä 533 18 Marraskuu 2020 #82 Harhasyöttöjä/kiekonmenetyksiä valehtelematta 20 kappaletta
Zerofan Luottopelaaja Viestejä 3 217 18 Marraskuu 2020 #84 Noista on joskus annettu jäähyjäkin, kun KooKoon pelaaja löi Järventien mailan ilmaan maalin edessä.
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 24 083 18 Marraskuu 2020 #85 Kylläpä pelas Panu hienon paikan kapulle.
Korhone Vakiokokoonpanossa Viestejä 975 18 Marraskuu 2020 #86 Tästä kaksikosta alkaa muodostua mun lemppari tuomari kaksikko, kolmessa viime pelissä sama kaksikko, ja suosii kyllä jäähyissä ilvestä räikeästi
Tästä kaksikosta alkaa muodostua mun lemppari tuomari kaksikko, kolmessa viime pelissä sama kaksikko, ja suosii kyllä jäähyissä ilvestä räikeästi
Ilves Luottopelaaja Viestejä 2 708 18 Marraskuu 2020 #92 SHALALALAL! Noniin, Hayton teki jotain hyödyllistäkin!
Fleda Luonteeltani olen optimisti. Viestejä 1 958 18 Marraskuu 2020 #97 Mertsiä tuntuu harmittavan vähän vaikkei Pelsut ees oo vastassa...? Onkohan se möks ku Ipa voitti Pelsut viimeks
Mertsiä tuntuu harmittavan vähän vaikkei Pelsut ees oo vastassa...? Onkohan se möks ku Ipa voitti Pelsut viimeks
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 24 083 18 Marraskuu 2020 #98 Fleda sanoi: Mertsiä tuntuu harmittavan vähän vaikkei Pelsut ees oo vastassa...? Onkohan se möks ku Ipa voitti Pelsut viimeks Laajenna klikkaamalla Tänäängän mertsillä on ollut jopa vähän ipalasit
Fleda sanoi: Mertsiä tuntuu harmittavan vähän vaikkei Pelsut ees oo vastassa...? Onkohan se möks ku Ipa voitti Pelsut viimeks Laajenna klikkaamalla Tänäängän mertsillä on ollut jopa vähän ipalasit
ipa1970 Luottopelaaja Viestejä 9 173 18 Marraskuu 2020 #99 Haytonin löydettävä luisteluun pari lisävaihdetta jos mielii änärissä pelata.
Fleda Luonteeltani olen optimisti. Viestejä 1 958 18 Marraskuu 2020 #100 Ikurin Vire sanoi: Tänäängän mertsillä on ollut jopa vähän ipalasit Laajenna klikkaamalla Ehkä mää oon ite möks si
Ikurin Vire sanoi: Tänäängän mertsillä on ollut jopa vähän ipalasit Laajenna klikkaamalla Ehkä mää oon ite möks si