Namuttelut ja Tps perään 0 -1
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 24 174 18 Syyskuu 2019 #62 Helposti päästiin sutiin.
Fleda Luonteeltani olen optimisti. Viestejä 1 961 18 Syyskuu 2019 #66 Tunnepuolen lukko vissiin päällä kun tuntuu jokanen puristavan pirusti.
Nuhapumppu Vakiokokoonpanossa Viestejä 210 18 Syyskuu 2019 #67 Pakko kirjoittaa eka viesti tänne, mutta Jo Ikonen ja Rautiainen ollu kyllä ihan aaveita tähän mennessä
Pakko kirjoittaa eka viesti tänne, mutta Jo Ikonen ja Rautiainen ollu kyllä ihan aaveita tähän mennessä
Dominaattori Luottopelaaja Viestejä 4 356 18 Syyskuu 2019 #71 Tässä tasavajaalla on ollu omissa kaks tilannetta, kun koko nelikko on katsonut vaan kiekkoo ja sen kautta tepsin pelaaja jääny ihan vapaaksi. Ei niistä mitään vaarallisempaa tullut mutta kuitenkin
Tässä tasavajaalla on ollu omissa kaks tilannetta, kun koko nelikko on katsonut vaan kiekkoo ja sen kautta tepsin pelaaja jääny ihan vapaaksi. Ei niistä mitään vaarallisempaa tullut mutta kuitenkin
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 24 174 18 Syyskuu 2019 #74 Melkoista roiskimista.
Mooses Vakiokokoonpanossa Viestejä 324 18 Syyskuu 2019 #75 Kauhee hätä kokoajan. Rauhassa kiekko liikkuun, kiitos.
Soho Tähtipelaaja Viestejä 20 434 18 Syyskuu 2019 #76 Laaksonen ja Lepaus kokeilee vuorotellen, että kumpi pystyy purkamaan löysemmin. Lepi voitti. On muuten paskaa tuo oman alueen pelaaminen.
Laaksonen ja Lepaus kokeilee vuorotellen, että kumpi pystyy purkamaan löysemmin. Lepi voitti. On muuten paskaa tuo oman alueen pelaaminen.
Emmett_Brown Luottopelaaja Viestejä 1 682 18 Syyskuu 2019 #77 Ny valittajat jäitä hattuun. Kyl tää tästä. Ja kopoon ainaki mulla luottoa.
Fleda Luonteeltani olen optimisti. Viestejä 1 961 18 Syyskuu 2019 #78 Oli Suomen koukku turha joo mut ohan tossa pahempia jätetty jo useempikin viheltämättä.