Ikurin Vire
Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Vs: Ottelutulosveikkaus Ilves - TPS La 19.11. Klo 17:00
Ketjulotto pyörinyt.
Ketjulotto pyörinyt.
sämpylä sanoi:Eli 12 pistettä tiedossa, itse veikkaan 4pistettä.
Kaksi pistettä on maksimi noista neljästä. HPK ja Pelicans vie suorat voitot!Battery sanoi:sämpylä sanoi:Eli 12 pistettä tiedossa, itse veikkaan 4pistettä.
Voitto voi myös olla sellainen josta tulee 2 pistettä. Arvioin että 8 pistettä on lähempänä totuutta kuin 4.
Battery sanoi:sämpylä sanoi:Eli 12 pistettä tiedossa, itse veikkaan 4pistettä.
Voitto voi myös olla sellainen josta tulee 2 pistettä. Arvioin että 8 pistettä on lähempänä totuutta kuin 4.
sämpylä sanoi:Battery sanoi:sämpylä sanoi:Eli 12 pistettä tiedossa, itse veikkaan 4pistettä.
Juu yli 7,5 pinnaa niin sää voitat, alle niin minä. Ilves-Hifk 7.12 on lunastuspäivä, eikö niin? Toivottavasti häviän kumminkin!
WsQ sanoi:Lopetin katsomisen.
Ikurin Vire sanoi:MYLLYT.
Battery sanoi:Amatöörimäinen UTJ kaudesta toiseen.
"Honkalehto muistuttaa, että kahdeksaan vuoteen seura ei ole ollut sarjataulukossa korkeammalla kuin budjettivertailussa"
toskala sanoi:Muistellaanpa vähän mitä tämä meidän kovinikinämissään urheiluviihdebisneksen moniosaajamma sanoi n. puoli vuotta sitten
"Honkalehto muistuttaa, että kahdeksaan vuoteen seura ei ole ollut sarjataulukossa korkeammalla kuin budjettivertailussa"
Katsellaanpa nyt sitten hieman vaikka liigan pienimmällä pelaajabudjetilla (1,1 M€) operoivan Mikkelin Jukureiden suorittamista. Tänäänkin komea vierasvoitto (1-7!) Lukosta, jonka pelaajabudjetti 2,7 M€. Lisäksi Jukurit on kerännyt 21 ottelusta 36 pistettä (1,71/ottelu) ja runkosarjasijoitus on tällä hetkellä neljäs.
Niin että [size=36pt]Tuu ny Honkasaari itte selittään tää homma, hei![/size]
Tällä kaudella pitää tavoitteena olla muutama tärkeä jatkosopimus.. Suomi, Mustonen, Vittasmäki.VP sanoi:Ihan turha selitellä toista vuotta putkeen tilannetta loukkaantumisilla. Ilveksellä oli jo kauteen lähdettäessä Liigan ohuin materiaali.
Ykkössentteristä pudotus seuraavaan keskushyökkääjään oli taidollisesti liian iso ja laituriosasto aivan liian kokemantonta.
Tämä tilanne oli täysin odotettavissa. Vai kuinka monta kertaa pitää tehdä samat virheet, jotta opitaan?