Ikurin Vire
Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Vs: Ottelutulosveikkaus Jukurit - Ilves la 1.10. klo 17.00
Hyvin on Ilves aloittanut.
Hyvin on Ilves aloittanut.
Varamiehen varamieshän siellä nytkin on jäällä.Dealer sanoi:Olisko ollu järkevää ottaa se varamies matkaan.
ysi sanoi:En seuraa matsia, mutta heittona, että urheilullisesti ajateltuna eilen pelanneelta joukkueelta voisi alkaa hiipua puhti ottelun loppua kohden.
Olen tosin taipuvainen ajattelemaan kuin Aino-Kaisa Saarinen. Eli lajina jääkiekko on todelliseen huippu-urheiluun verrattuna sellaista kaljahöntsää, että eiköhän ton tuplapelinkin jaksa toimitusjohtajaliksalla surffailla.
Tilastot tukevat jurgenin näkemystä, torjunnat: Toivonen 9 - Rajaniemi 1.jurgen sanoi:Heikko erä Ilvekseltä, oltiin telineissä koko ajan. Taitaa jalka painaa aikas reilusti. Ja suuri harmitus on tuo Rautsin puuttuminen
Kyllä itse kuuntelisin mielummin Ritaria kun tätä jantteria. Tästä tulee mieleen joku paikallisradio.Prophet sanoi:Tää Ruudun selostaja on jopa huonompi kuin Sportin kotiselostaja. Ei sentään yhtä surkea kuin Anssi Ritari, mutta vahvasti bottom-3:ssa. Tempo on hitaampi kuin itse ottelussa, nimet jatkuvasti hukassa ja vahva kotikiima paistaa läpi, vaikka yrittääkin sitä peitellä. Muuten tällä ei ole merkitystä, mutta tästä palvelusta maksaa kuitenkin sen kolmisenkymppiä kuussa, niin pikkuisen laadukkaampaa kokonaisuutta soisi tarjottavan. Amatöörimeininkiä.