Raipen lämäri
Luottopelaaja
Mutta kyllä kiekko pomppi kopolla
Nimenomaan. Tuntuu että rutiinilla voitetaan tälläiset kalpasaipapelicansit. Erittäin hämmentävä fiilis.Ei olla kyllä tälläistä ilvestä nähty vuosiin. Voitosta voittoon mennään. Upeeta katsella niiden peliä!
Mä kyllä luulen että kaikki on toivon että kopo onnistuisi hyvin jne... Mutta kun sen vaan näkee niin selvästi ettei kopon peli ole kuosissa ja ylipelaa ihan kokoajan ja pompottele eteensä suurimman osan kiekoista. Eihän kukaan halua pitää kopoa sylkykuppina vaan peli esityksistä tässä puhutaan. Sehän on faktaa että Mäkiniemi pelaa paremmin/varmemmin ja vielä rauhallisemmin kun kopo.Jotain rajaa Kolppasen dissaukseen. Menee jo yli. Vieraista 3 pistettä, 22 torjuntaa, 2 päästettyä maalia. Joukossa oli ihan koviakin torjuntoja, eikä kumpaakaan Kalpan maalia voi sanoa helpoksi.
Väkisin on päätetty hakea yksi sylkykuppi, vaikka voittokin tulisi. Tyyli on, mitä on, mutta vain pisteet ratkaisevat.
Eikös edellä ole lähinnä kommentoitua tuota pompottelua ja ylipelaamista. Molemmat täysin totta. Aika epävarman kuvan Kopo antoi. Lisäksi mussutti taas tuomareille => fokus väärissä asioissa.Jotain rajaa Kolppasen dissaukseen. Menee jo yli. Vieraista 3 pistettä, 22 torjuntaa, 2 päästettyä maalia. Joukossa oli ihan koviakin torjuntoja, eikä kumpaakaan Kalpan maalia voi sanoa helpoksi.
Väkisin on päätetty hakea yksi sylkykuppi, vaikka voittokin tulisi. Tyyli on, mitä on, mutta vain pisteet ratkaisevat.
Mä kyllä luulen että kaikki on toivon että kopo onnistuisi hyvin jne... Mutta kun sen vaan näkee niin selvästi ettei kopon peli ole kuosissa ja ylipelaa ihan kokoajan ja pompottele eteensä suurimman osan kiekoista. Eihän kukaan halua pitää kopoa sylkykuppina vaan peli esityksistä tässä puhutaan. Sehän on faktaa että Mäkiniemi pelaa paremmin/varmemmin ja vielä rauhallisemmin kun kopo.
Päkkiläkin oli vähän aika sitten vielä palstan melko yleisen mielipiteen mukaan about jengin paskin pelaaja jne.
Tuulet kääntyvät, takit kahisevat...
Saisiko lainausta näistä? Tarkoitan nimenomaan tätä Päkkilän "toisen tulemisen" jälkeistä aikaa joulukuusta alkaen. Alkukausihan meni Eetulla täysin penkin alle muun joukkueen tapaan ja haki sen jälkeen oikein uutta vauhtia Kooveesta, missä nousi nykyiseen vireeseen.
Alkukausi meni koko joukkueelta päin helvettiä, mutta käy huviksesi lukemassa vaikka Päkkilän ketjua täältä ja vertaa kokeneiden runkopelaajien vastaaviin.
Jokainenhan on totta kai jo tapahtuneiden asioiden asiantuntija.