Poikkaria naamaa
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 24 083 11 Lokakuu 2019 #62 Levosen porukka taas tuuliajolla.
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 24 083 11 Lokakuu 2019 #66 Thomsonin kautta pitäisi vaan pelata enemmän, onhan toi pommi aivan kaamee.
Pentti Annanen Luottopelaaja Viestejä 1 924 11 Lokakuu 2019 #69 Kookoo vois ottaa molarin pois, kun ei Ilves ei lauo.
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 24 083 11 Lokakuu 2019 #72 Aivan järkyttävää siirtelyä, LAUKAUKSIA NYT.
Satunnainen Luottopelaaja Viestejä 1 961 11 Lokakuu 2019 #73 Mikä ihmeen idea tuossa on, että pitää kuluttaa valtava määrä ylivoimaa päämärättömään syöttelyyn, ennen kuin voi laukoa.
Mikä ihmeen idea tuossa on, että pitää kuluttaa valtava määrä ylivoimaa päämärättömään syöttelyyn, ennen kuin voi laukoa.
Tupsukorva35 Tähtipelaaja Viestejä 14 810 11 Lokakuu 2019 #74 Hierotaan, hierotaan, hierotaan... Ei ole sarjan paras ylivoima ihan A-luokkaa tänään. Eiköhän tämä ratkea päätöserän lopussa johonkin KooKoon pomppumaaliin.
Hierotaan, hierotaan, hierotaan... Ei ole sarjan paras ylivoima ihan A-luokkaa tänään. Eiköhän tämä ratkea päätöserän lopussa johonkin KooKoon pomppumaaliin.
Anttis Luottopelaaja Viestejä 2 774 11 Lokakuu 2019 #75 Wanha sanonta: Jos et itse tee, niin kaveri tekee. Toivottavasti ei toteudu tuo. Radiosta nähtynä tehotonta siirtelyä ja siirtelyä
Wanha sanonta: Jos et itse tee, niin kaveri tekee. Toivottavasti ei toteudu tuo. Radiosta nähtynä tehotonta siirtelyä ja siirtelyä
Jalmari Vakiokokoonpanossa Viestejä 898 11 Lokakuu 2019 #76 Kyllä alkaa kylmä hiki nousta pintaan. Mistään ei itse tehdä niin.....toivon että tää sananlasku ei nyt pidä paikkaansa. Taistelua ja maaleja saatana kolmannessa erässä.
Kyllä alkaa kylmä hiki nousta pintaan. Mistään ei itse tehdä niin.....toivon että tää sananlasku ei nyt pidä paikkaansa. Taistelua ja maaleja saatana kolmannessa erässä.
Raipe - The Great One Tähtipelaaja Viestejä 11 488 11 Lokakuu 2019 #77 Tää on vaan niitä vloppuja, että pitää ottaa se 6 pinnaa näitä divarijengejä vastaan.
Pentti Annanen Luottopelaaja Viestejä 1 924 11 Lokakuu 2019 #78 12 min yv:tä eikä edes yritetä päästä neliön sisään. On kyllä täyttä kuraa. No eipä ole kauaa liigan parasta ylivoimaa.
12 min yv:tä eikä edes yritetä päästä neliön sisään. On kyllä täyttä kuraa. No eipä ole kauaa liigan parasta ylivoimaa.
toskala Luottopelaaja Viestejä 9 221 11 Lokakuu 2019 #79 Paikkoja on ihan tarpeeksi. Nyt tarttis vain tyypin joka tulis ja pistää maaliin ja näyttää ettei se sfn vaikeampaa ole. Kyllä tää hoidetaan!
Paikkoja on ihan tarpeeksi. Nyt tarttis vain tyypin joka tulis ja pistää maaliin ja näyttää ettei se sfn vaikeampaa ole. Kyllä tää hoidetaan!
sentteri Luottopelaaja Viestejä 2 196 11 Lokakuu 2019 #80 Maalahti jakaa Thomsonille vähän kokoajan luistimiin kiekkoa YV:llä, tarkkuutta lisää. Laaksosen YV paikkaa voi alkaa jo ihmettelemään pikkuhiljaa.
Maalahti jakaa Thomsonille vähän kokoajan luistimiin kiekkoa YV:llä, tarkkuutta lisää. Laaksosen YV paikkaa voi alkaa jo ihmettelemään pikkuhiljaa.