Vs: Ottelutulosveikkaus: Pelicans - Ilves La 5.12.2015 klo 17
Profiilini ei ole sen ihmeellisempi kuin mainitsemillasi nimimerkeillä olettaen, ettei heilläkään ole sidoksia osakeyhtiöön.
Mua ärsyttää aivan suunnattomasti tämä tekeminen. Ei kunnianhimoa, ei osaamista. Kausi pakettiin aikaisin keväällä ja syksyllä isot taloudelliset tappiot tiskiin. Hurraa.
WsQ sanoi:HeGe41 sanoi:WsQ sanoi:HeGe41 sanoi:Tuokkolalla mennään. Saavat kaikki Tumppia hehkuttaneet nauttia tästä midaksesta täydet 60 peliä.
Ja sinä saat edelleen nauttia joka tappiosta ja puukosta minkä isket kissapedon lapaluiden väliin.
Kyllä. Kovasti tässä nautitaan. Yhtä juhlaa.
Mielestäni on surullista, että kaltaisesi kohtalaisen korkean profiilin jäsen Ilves-perheessä keskittyy mieluummin nälvimiseen ja kuittailuun, kuin yhteishengen luontiin ja sitä kautta joukkueen ja seuran auttamiseen. Halusit tai et, sanoillasi on enemmän merkitystä kuin minun, Topin tai Brooksin sun muiden palstanimien.
Profiilini ei ole sen ihmeellisempi kuin mainitsemillasi nimimerkeillä olettaen, ettei heilläkään ole sidoksia osakeyhtiöön.
Mua ärsyttää aivan suunnattomasti tämä tekeminen. Ei kunnianhimoa, ei osaamista. Kausi pakettiin aikaisin keväällä ja syksyllä isot taloudelliset tappiot tiskiin. Hurraa.