Kapteeni käskee!
Tupsukorva35 Tähtipelaaja Viestejä 14 818 25 Tammikuu 2020 #244 Sille ei mahtanut enää Westerholm mitään. Hieno maali ja kapteenin piste-ennätys uusiksi. Hyvä peli myös Jasselta.
Sille ei mahtanut enää Westerholm mitään. Hieno maali ja kapteenin piste-ennätys uusiksi. Hyvä peli myös Jasselta.
Fleda Luonteeltani olen optimisti. Viestejä 1 961 25 Tammikuu 2020 #252 Hyvä oppitunti maltista ja omaan tekemiseen luottamisesta (tänne ja Joukkueelle).
toskala Luottopelaaja Viestejä 9 335 25 Tammikuu 2020 #253 Laaksonen ja Dostal pisti oikein tanssiksi
Anttis Luottopelaaja Viestejä 2 781 25 Tammikuu 2020 #254 Mieholle tulee useampi peli kakkua, veikkaan mä
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 24 174 25 Tammikuu 2020 #255 Anttis sanoi: Mieholle tulee useampi peli kakkua, veikkaan mä Laajenna klikkaamalla Vitut.
Emmett_Brown Luottopelaaja Viestejä 1 682 25 Tammikuu 2020 #256 Anttis sanoi: Mieholle tulee useampi peli kakkua, veikkaan mä Laajenna klikkaamalla Sen verran nopea tilanne että hankala tuota nyt mitenkään pahana sikailuna pitää. Muutenkin tuollaisia tulee käytännössä joka pelissä, kun mennään laitaan vääntämään kiekosta.
Anttis sanoi: Mieholle tulee useampi peli kakkua, veikkaan mä Laajenna klikkaamalla Sen verran nopea tilanne että hankala tuota nyt mitenkään pahana sikailuna pitää. Muutenkin tuollaisia tulee käytännössä joka pelissä, kun mennään laitaan vääntämään kiekosta.
Anttis Luottopelaaja Viestejä 2 781 25 Tammikuu 2020 #257 Toivotaan näin! en mäkään Mieholle kakkua toivo, mutta oli se hidastuksessa pahan näköinen tilanne
Raipe - The Great One Tähtipelaaja Viestejä 11 492 25 Tammikuu 2020 #258 Anttis sanoi: Mieholle tulee useampi peli kakkua, veikkaan mä Laajenna klikkaamalla No onhan meillä paikkaajia tulossa ala Vainari ja Ikosen Joona.
Anttis sanoi: Mieholle tulee useampi peli kakkua, veikkaan mä Laajenna klikkaamalla No onhan meillä paikkaajia tulossa ala Vainari ja Ikosen Joona.
ilvesperhe Luottopelaaja Viestejä 2 608 25 Tammikuu 2020 #259 Meneeköhän Maalahti vetään yöllä kännit lappeenrantalaisten kanssa?
Rouhija Luottopelaaja Viestejä 6 842 25 Tammikuu 2020 #260 Anttis sanoi: Toivotaan näin! en mäkään Mieholle kakkua toivo, mutta oli se hidastuksessa pahan näköinen tilanne Laajenna klikkaamalla Millä tavalla? Otti kädellä vastaan SaiPan mies ja pää ei osunut mihinkään. Taisi käsi ottaa enemmän osumaa ja yritti vain ulosajoa hakea Mieholle.
Anttis sanoi: Toivotaan näin! en mäkään Mieholle kakkua toivo, mutta oli se hidastuksessa pahan näköinen tilanne Laajenna klikkaamalla Millä tavalla? Otti kädellä vastaan SaiPan mies ja pää ei osunut mihinkään. Taisi käsi ottaa enemmän osumaa ja yritti vain ulosajoa hakea Mieholle.