Olisivat antaneet Ikosen ampua sen rankkarin. Poika olis ansainnut sen, paransi rajusti esityksiään jatkoerään.
Vois tuo Rautsikin keksiä jotain muuta noihin rankkareihin. Jotenkin meni nyt maku kaikkeen, mutta ehkä sitten pelipäivänä taas innostuu.
Lepopäiviä ois tarvittu kipeästi!
Itseäni ei pelota kuin tuomarit ja Antosen kiekonmenetykset.
Vois tuo Rautsikin keksiä jotain muuta noihin rankkareihin.
Nimenomaan. Kyllä petyin, että oli aika onneton ja ponneton yritys. Olin kyllä jo ennen rankkariakin sitä mieltä, mutta varsinkin nyt rankkarin jälkeen on helppo sanoa, että olisi pitänyt antaa Ikosen vetää rankkari.
Turha jossitella... voihas se olla, että Ikonenkaan ei olisi sisään laittanut. Itse oli samanlailla tehnyt, eli pistänyt Rautsin vetämään.
Mielestäni maali olisi pitänyt hylätä, koska ei kukaan voi nähdä kiekkoa maalissa. Kiekko varmasti kävi maalissa mutta eihän kiekko kuitenkaan hidastuksissa näkynyt maalissa joten miten se voidaan todistaa maaliksi??Toimenpidehuone sentään ymmärsi tilanteen merkityksen ja hinkkasi videoitaan pitkään ja hartaasti, vaikka vähempikin olisi ehkä riittänyt, sillä kävihän se kiekko selvästi maalissa. Älykiekon myötä voitaisiin ehkä ottaa käyttöön jalkapallosta tuttu maaliviivateknologia.
Maalihan voidaan hyväksyä vaikka kiekkoa itse ei näkyisi maalin sisällä. Esimerkiksi jos kiekko olisi maalivahdin räpylässä suljettuna ja maalivahti vie räpylänsä maalin sisään niin maali hyväksytään vaikka mistään kuvakulmasta kiekkoa ei voida nähdä maalissa.Mielestäni maali olisi pitänyt hylätä, koska ei kukaan voi nähdä kiekkoa maalissa. Kiekko varmasti kävi maalissa mutta eihän kiekko kuitenkaan hidastuksissa näkynyt maalissa joten miten se voidaan todistaa maaliksi??