Otteluveikkaus Jukurit-Ilves 30.3.13

jurgen

Tähtipelaaja
Vs: Otteluveikkaus Jukurit-Ilves 30.3.13

3-1. Kuka vielä väittää että pojat pelaa hyvin...

näsinneula

Luottopelaaja

Ei kai nyt ketään yllätä pelin tulos - aiemmat olisivat voineet olla samoilla lukemilla, ipalla oli vain onni mukanaan.

Ilves

Luottopelaaja

Minä itse en hallille ainakaan tiistaina tule, mikäli hävitään vain siihen, että tekeminen näyttää huonolta ja puolivillaiselta. Onko asia näin?

M_M

Vakiokokoonpanossa

näsinneula sanoi:
Juttelin viime kotiottelun jälkeen parin hokihemmon kanssa ja mielestäni osuivat molemmat siinä oikeaan, että sarja voisi olla 3-0 Jukureille. Ei yllätä mikää lopputulos tulevissakaan (?) peleissä. Jäällä taapertaa fleguja kiekkomiehiä vailla asennetta (!).

Jokaisen "hokihemmon" pitäisi ymmärtää, että lopputulos on se, mikä ratkaisee. Kaikki muu spekulointi on typerää. Esimerkiksi viime pelissä Ilves vei hyvät maalintekopaikat selkeästi, vaikka voittikin pelin vain maalilla. Eli Ilves olisi voinut voittaa pelin vaikkapa 5-1, mikä on aivan yhtä typerää jossittelua kuin se, että Jukurit voisi johtaa sarjaa 3-0.

M_M

Vakiokokoonpanossa

näsinneula sanoi:
Ei kai nyt ketään yllätä pelin tulos - aiemmat olisivat voineet olla samoilla lukemilla, ipalla oli vain onni mukanaan.

Vaan kun eivät olleet!

Jospa seuraisit niitä pelejä ja yrittäisit edes jollain järkevällä tavalla arvioida pelitapahtumia...

näsinneula

Luottopelaaja

Toistan vielä, mutta ipan peli on ollut kuraa koko sarjan ajan. Käkeen tänään ja tiistain jälkeen tutut penkit odottavat Mikkelissä torstaina...

jerry

Vakiokokoonpanossa

Ei ole Kolppasen vika, mutta vaihtaisin kyllä molarin tässä kohtaa. Ihan vaan herätelläkseni.

jurgen

Tähtipelaaja

4-1. Tiistaina Tampereella. Voi kuinka ihaa naa...

beowulf

Vakiokokoonpanossa

Nyt hyypeli maaliin. Tuntuu oikeesti ettei ne edes yritä...eihän kolppanen edes yrittänyt torjua.

M_M

Vakiokokoonpanossa

näsinneula sanoi:
Toistan vielä, mutta ipan peli on ollut kuraa koko sarjan ajan. Käkeen tänään ja tiistain jälkeen tutut penkit odottavat Mikkelissä torstaina...

Ilves on pelannut useita hyviä eriä sarjan aikana. Vaikeita hetkiäkin on toki ollut.

Tänään on kyllä Jukurit viimeistellyt todella kovalla prosentilla. Myös Ilveksellä on ollut useita hyviä paikkoja... Nyt huolellisuutta kehiin loppu pelin aikana niin omassa päässä kuin hyökkäyspään maalipaikoissakin.

näsinneula

Luottopelaaja

Jep - päätän analyysit tähän. Olen nähnhyt kaikki pelit ja käynyt niistä keskusteluja pelimiestan kanssa. Tiistaina tosin en pääse nauttimaan ipa- kiakosta.

M_M

Vakiokokoonpanossa

näsinneula sanoi:
Jep - päätän analyysit tähän. Olen nähnhyt kaikki pelit ja käynyt niistä keskusteluja pelimiestan kanssa. Tiistaina tosin en pääse nauttimaan ipa- kiakosta.

Kaikki pelit olen nähnyt ja voin kertoa, että sinun näkymyksesi peleistä poikkaa siitä, miten suurin osa kommentoijista on pelit nähnyt.

janne68

Luottopelaaja

Kyllä se Ilves siitä nousee, kannattajille jännitystä Mikkeliin

jerry

Vakiokokoonpanossa

Taas komea nousu maalille, päivänselvä kamppi/koukku, mutta pilli ei soi.