Hieno peli Otolta! Räsänen jäi kakkoseksi maalinedustalla ja varsinkin lopun alivoimien aikana piti oman maalin hienosti puhtaana.
Mieli parani entisestään, kun muisti, että tällä kaverilla on 2024+1 muotoa oleva soppariISÄNTÄ!
Avauserässä Turunen pienellä tuuppauksella istumaan kapteenin kimpusta ja toisessa erässä Karvinen yrittää päädyssä lanata, mutta se olikin Karvisen poika joka keräili kamojaan. Vihellyksen jälkeen piti tulla vielä jotain piipittämään, mutta meidän Otto ei ole moksiskaan.
Loistava peli. Mä niin pidän tästä ukosta.
Siinä on mun ensimmäinen viesti tähän ketjuun. Ei puhunut Iksa paskaa haastattelussaJoona Ikonen vastasi kysymykseen kuka on yllättänyt reeneissä, että Otto Latvala.
Tämähän kuulostaa sitten erittäin erittäin miellyttävältä ajatellen tilannetta, että Latvala on ollut foorumi kokoonpanoissa 7. pakki tai rotaatio pelaaja.
Varmasti nähdään heti pelaavassa kokoonpanossa Tampere-Cupissa kun Lööf puuttuu.
Jokainen vuorollaan käy Helmisen medianhallintakurssit kesäkaudella. Eemeli on edistynein oppilas.Siinä on mun ensimmäinen viesti tähän ketjuun. Ei puhunut Iksa paskaa haastattelussa
Katselin nyt kotona pelin jälkeisen haastattelun ja kaverista on hyvin vaikea olla pitämättä. Tekeekö Ilves pelaajista tälläsiä haastatteluiden kultakimpaleita vai mikä tässä on?
Haapala lopettaa jokaisen haastattelun niinkun lopettais puhelun kaverin kanssa "joo se on moro moro" ja Latvala alottaa tänään haastattelun "kiitos kiitos joo tota ei mitään hyvin saatiin hyvin saatin tota maaleja... maaleja tänään. Pelattiin suht fiksusti tänään, että ihan hyvät kolme pistettä"Jokainen vuorollaan käy Helmisen medianhallintakurssit kesäkaudella. Eemeli on edistynein oppilas.
Kun nyt tähän aiheeseen eksyttiin niin ai hyvänen aika sentään kuinka paljon mää nautin Kärpät pelissä kun Karvinen joka osaa todellakin pelata kovaa kelaa kamalalla vauhdilla taklausta Latvalaan ja Latvala antaa täydellisen vastataklauksen. Karvinen putoo kun märkä rätti ja Ode ei edes hievahda. Siinä törmäsi Karvinen tiiliseinään.Nalli yllätettiin ns housut kintuissa. Räty osasikin ottaa taklauksen vastaan/antaa vastataklauksen.