Oula Palve

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 690
Sanoin jo julkistuksen yhteydessä, että tässä on yksi Liigan parhaista senttereistä. En ole oikein ymmärtänyt, miten yleinen mielipide on sen jälkeen alkanut kallistumaan jonkun arvan puolelle. Minun näkemykseni mukaan ei tähän sarjaan varmempaa huippusentteriä voi saada.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 438
Sanoin jo julkistuksen yhteydessä, että tässä on yksi Liigan parhaista senttereistä. En ole oikein ymmärtänyt, miten yleinen mielipide on sen jälkeen alkanut kallistumaan jonkun arvan puolelle. Minun näkemykseni mukaan ei tähän sarjaan varmempaa huippusentteriä voi saada.

Samaa mieltä. Alusta asti.

Eiköhän itku ala taas, jos/kun pari peliä pelaa pisteittä lähiaikoina... "ei Palve taidakkaan riitää mestaruusjoukkueen keskelle..."
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 796
Sanoin jo julkistuksen yhteydessä, että tässä on yksi Liigan parhaista senttereistä. En ole oikein ymmärtänyt, miten yleinen mielipide on sen jälkeen alkanut kallistumaan jonkun arvan puolelle. Minun näkemykseni mukaan ei tähän sarjaan varmempaa huippusentteriä voi saada.
Noh. Moni on ollut tyytyväinen Oulan hankintaan jo kesästä asti. Vaikea on ollut ymmärtää, että miten Palvesta edes saa väännettyä arpakortin.

Toki sitten on näitä ipa1970 tyyppisiä trolleja. Jotka häpäistyneinäkin jatkavat tällä foorumilla, koska ylläpito on niin kiltti.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 408
Aloitusprossat ei taida kuitenkaan mairitella, mutta huikea pelimies on kyseessä... ehkä yksi aikansa taitavimmista liukujista.
 
Ylös