Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Palve oli penkitettynä karsintojen pelit 2-4. Tänään irti ja tehot 1+3 kahteen erään. Ajoie säilymässä sarjassa ja Palveen kauden tehot Sveitsissä 33 pistettä 49 peliin. Ihan ok suht vaikealla kaudella.
Siitä ykkösen keskelle ja saadaan mäntykivi vihdoinkin laitaanEi vieläkään sopimusta mihinkään?
Ei saada, se on Ratisen paikkaSiitä ykkösen keskelle ja saadaan mäntykivi vihdoinkin laitaan
Olis kyllä naapurin näköinen hankinta.Mä en viitti ääneen sanoa, minne arvelen hänen päätyvän...
Just luin kuinka Keskisellä ei riitä ykköseen ja taitaa muutenkin poistua toviksi. Kyllä vähän haisisi.Mä en viitti ääneen sanoa, minne arvelen hänen päätyvän...
Elikkäs voiko lyödä jo lukkoon ekat kaksi ketjuaEi saada, se on Ratisen paikka
Toinen vaihtoehto voisi olla Kärpät.Mä en viitti ääneen sanoa, minne arvelen hänen päätyvän...
Tervetuloa Ilvekseen.Mä en viitti ääneen sanoa, minne arvelen hänen päätyvän...
Eikös muuan Fedorov ootellu joskus kaikessa rauhassa helmikuun loppuun asti ennenku teki sopparinReissumies odottaa parasta tarjousta kauden alkuun asti
Ottaisin (ja varmasti kaikki muutkin foorumilla ottaisivat) kerta kerrasta Mäntykiven jos näiden kahden väliltä pitäisi valita, mutta mikäli palaisi Liigaan olisi top1 sentteri paperilla.
Haiskahtaa vähän myös Ifk:lta jos suomeen palaa.