Juu kyllä tarjoili loistopaikat Könöselle ja Pellille.Ennen kuin taas kaikki haukkuu pystyyn niin tarjosi tässäkin pelissä ainakin kaksi paikkaa, josta olisi pitänyt tehdä. Vastuuta myös ketjukavereille.
Ooooula Palve,(×2)Oula Palve
(Sävel: Las Palmas)
Missä on se liikkeen terävyys jota oli ilo seurata tps aikana?
Kiinnitin samaan huomiota, mutta se räksytys taisi mennä SDN Bapille, jonka kanssa kamppaili hetkeä aiemmin ja Oulaa kiinnosti nousta jäästä vielä peleille.Lämmittää mieltä räksytys Tappara pakin suuntaan 2-4 maalin jälkeen. Pistepörssikärki.
"Eiks toi Nyman oo aika korkealle varattu änärissäkin vai?""No iha ookoo, en mä nyt mitään iha highlighteja välttämättä iteltäni ootakaan, vaan semmosta tasasta kahen suunnan peliä ja sit jos pystyis sinne tänne vähän nakutteleen pinnoja, niin se on sitte plussaa. Mutta tota tota, Iha ok, aina on vähän parannettavaa, mutta ei se oo ollut mikään katastrofi vielä"
- Oula Palve, 10 peliä, 12 pistettä.
Pelin jälkeen Siim Liivikin haastattelussa, kun kysyttiin, onko tyytyväinen alkukauteensa.
"Mun mielestä toi Könönenkin on aiemmin jonkun verran tehnyt pisteitäkin""Eiks toi Nyman oo aika korkealle varattu änärissäkin vai?"
"Eiks toi Nyman oo aika korkealle varattu änärissäkin vai?"
"Mun mielestä toi Könönenkin on aiemmin jonkun verran tehnyt pisteitäkin"